• Maaaaaaaaar wat gaan jullie doen met halloween en als wat gaan jullie verkleed?
    Ik moet werken die dag, dus ik moet verkleed naar werk komen (ik ga als duiveltje) en dan 's avonds ga ik met mijn collega's trick or treat doen en dan gaan we feesten. Moet je weten dat al mijn collega's meer dan 8 jaar met mij schillen, dus dat vind ik raar haha.
    (krul)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Limerry schreef:
    Ik doe er niet aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga ook helpen bij de kindjes, en ik ga als Dead French Maid.
    Vorig jaar was ik als Elvira, Mistress of the Dark.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ga naar Walibi Fright Nights :D


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Misschien tijdens het avondeten, eten dat bij halloween past. Dat heeft mijn vader een keer gedaan en ik vond het wel griezelig eten. Ik verkleed mezelf meestal niet omdat ik dara niet zo van hou. Misschien ga ik het op mijn stage school vieren samen met de leerlingen.


    Physics is awesome

    Ik vier het niet.

    Als het in het weekend is, hou ik altijd een horrorfilmmarathon, maar anders vier ik het niet echt.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zou ook zo graag meedoen met halloween, maar bij mij viert niemand het. Helaas :c


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Ik zou ook zo graag meedoen met halloween, maar bij mij viert niemand het. Helaas :c

    Misschien moet je dan iets leuks organiseren. ^^


    I can't even think straight.

    Als mezelf.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik doe er niet aan haha.
    maar ik wil héél graag naar die Fright Night in Walibi.
    aangezien ik 13 ben, en op de site stond; WAARSCHUWING; dit kan een intense nacht zijn voor kinderen onder de 16 jaar < of iets in die trand, dus ik denk dat het niet slim is dat ik met deze leeftijd al ga lololololol

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 16:45 ]

    Ik wil heel graag op een enge tocht in de nacht, maar dat mag niet van mijn moeder. Ze is veel te overbezorgd.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ga waarschijnlijk helpen bij de spooktocht in het bos bij ons in het dorp. Verkleed tussen de bomen staan en kinderen laten schrikken(: En het telt ook als stage, dubbel leuk dus.


    Food.

    Limerry schreef:
    Ik doe er niet aan.


    The universal language of art.

    Ik geef ergens in de herfstvakantie een halloweenfeestje. Gewoon gezellig met wat vriendinnen die waarschijnlijk blijven slapen. Weet nog niet als wat ik ga, waarschijnlijk een demonische pop x].
    Misschien naar Fright Night, lijkt me wel heel cool c:


    i put the fun in funeral

    Scharry schreef:
    Ik ga waarschijnlijk helpen bij de spooktocht in het bos bij ons in het dorp. Verkleed tussen de bomen staan en kinderen laten schrikken(: En het telt ook als stage, dubbel leuk dus.


    Dat lijkt me echt geweldig, haha.


    i put the fun in funeral