• Maaaaaaaaar wat gaan jullie doen met halloween en als wat gaan jullie verkleed?
    Ik moet werken die dag, dus ik moet verkleed naar werk komen (ik ga als duiveltje) en dan 's avonds ga ik met mijn collega's trick or treat doen en dan gaan we feesten. Moet je weten dat al mijn collega's meer dan 8 jaar met mij schillen, dus dat vind ik raar haha.
    (krul)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Uh, ik ga misschien naar een feestje van een vriendin, als Morticia. Normaal ging ik altijd naar mijn stamkroeg, maar die is er niet meer .:c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Uh, ik ga misschien naar een feestje van een vriendin, als Morticia. Normaal ging ik altijd naar mijn stamkroeg, maar die is er niet meer .:c


    Wie of wat is Morticia? $: en ooh :c


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik heb dat één keer gedaan, toen ging ik als 'the girl who never sleeps' (/dat had ik zelf verzonnen xd) Maar eigenlijk doe ik niet echt aan Halloween


    Life is hard and then we die

    Ik wil heel graag halloween koekjes gaan bakken, maar ik weet niet waar ze die steekvormpjes hebben..


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Cupidity schreef:
    (...)

    Wie of wat is Morticia? $: en ooh :c


    Van de Addams Family. Ik heb het kostuum toch nog.


    Your make-up is terrible

    Ik doe er niet aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Authentic schreef:
    Ik wil heel graag halloween koekjes gaan bakken, maar ik weet niet waar ze die steekvormpjes hebben..


    Misschien in Aveve?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Assassin schreef:
    (...)

    Van de Addams Family. Ik heb het kostuum toch nog.



    Oooh, leuk !


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Limerry schreef:
    Ik doe er niet aan.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb dat één keer gedaan, toen ging ik als 'the girl who never sleeps' (/dat had ik zelf verzonnen xd) Maar eigenlijk doe ik niet echt aan Halloween


    en wat hield dat kostuum dan juist in? hahah


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik ga naar een groot Halloweenfeest. *O*
    En ik ga als vampier.

    Vorig jaar was er een Trick-or-treat optocht voor de kinderen door mijn wijk. Toen ging ik meehelpen door met snoepjes verkleed op een hoekje te gaan staan en de kinderen te laten schrikken...Alleen schrokken die kinderen niet....Toen was ik verkleed als vampier.
    Als het dit jaar weer is wil ik wel meedoen, maar weet nog niet als wat.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Wij doen het iets eerder met de hele klas, spooktocht en griezelfilms


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Limerry schreef:
    Ik doe er niet aan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dirtypaws schreef:
    Vorig jaar was er een Trick-or-treat optocht voor de kinderen door mijn wijk. Toen ging ik meehelpen door met snoepjes verkleed op een hoekje te gaan staan en de kinderen te laten schrikken...Alleen schrokken die kinderen niet....Toen was ik verkleed als vampier.
    Als het dit jaar weer is wil ik wel meedoen, maar weet nog niet als wat.


    Hihi, fail xd

    Ontopic: ik foute niet echt an halloween. Alleen maar roepen dat ze geen geesten moeten oproepen xd


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.