• Ik ben mijn stem al een hele dag kwijt D:
    Vanmorgen stond ik op en wanneer ik wat wilde zeggen, kwam er een vreselijk zacht gepiep uit.
    Mijn keel doet verschrikkelijk veel pijn en alles wat ik al heb geprobeerd werkt niet.

    Keelpastilles, warme dranken, hoestsiroop, oplosbare zakjes met wat in, niets werkt.
    Zelfs niet de verse soep van mijn moeder, lol.

    Iemand tips hoe ik mijn stem terug krijg en van de keelpijn af raak?
    Citroen drinken hielp ook niet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gorgelen met zout opgelost in lauw water? :'D En, uhm, thee met honing drinken. Zo lekker _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Strepsils hebben voor mij goed gewerkt. Die verzachten de pijn ook ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Niet te veel forceren om te praten. Gewoon zo weinig mogelijk praten.
    En drink thee met ladingen honing :9~


    #WWED - What Would Emma Do?

    Toen ik dat een keer had, had ik een of ander vieus. Achterin mijn mond was het helemaal geel en de klieren bij mijn kaken (ik weet niet hoe dat precies heet) waren helemaal dik en deden echt ontzettend veel pijn.
    Dus misschien is een bezoekje aan de dokter ook niet zo'n slecht idee.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 8:18 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Niét praten, veel warme dranken drinken met eventueel honing, of gewoon zo honing eten.
    En liters hoestsiroop/keelsnoepjes naar binnen werken


    I'll lick the poison from right off your kiss

    IJS _O_


    Tijd voor koffie.

    neem vooral veel rust. dan moet het vanzelf over gaan volgens mij(Y)


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Ik drink altijd thee als ik last heb van mijn keel en eet keel pastilles


    26 - 02 - '16

    Sorry ik kan niet echt helpen aangezien ikzelf met precies hetzelfde probleem zit


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    BLOF schreef:
    Toen ik dat een keer had, had ik een of ander vieus. Achterin mijn mond was het helemaal geel en de klieren bij mijn kaken (ik weet niet hoe dat precies heet) waren helemaal dik en deden echt ontzettend veel pijn.
    Dus misschien is een bezoekje aan de dokter ook niet zo'n slecht idee.

    Mweh, nu maak je me bang, maar ik heb op internet gelezen dat als het zo een 3tal dagen duurt ik inderdaad een doktersbezoekje moet brengen.
    Zo lang ik geen operatie moeten laten doen aan de stembanden is het ok voor mij, stel je voor dat er iets misgaat of zo. D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Achter je pc zitten, dan zwijg je automatisch ;p of kijk tv, lees een boek. Stem gewoon zo veel mogelijk proberen sparen? (;


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ahri schreef:
    Ik drink altijd thee als ik last heb van mijn keel en eet keel pastilles

    Een vriendin van me is al meer dan een half jaar haar stem kwijt, ze is naar de dokter/ziekenhuis geweest en ze zeggen dat ze haar stem terug zal krijgen als de stress weg is in haar lijf. Ze kan alleen nog maar fluisteren nu.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    N'aawh dat lijkt me echt heel vervelend. ;o
    Maar inderdaad, zoals al wordt gezegd, zo min mogelijk praten, warme thee met honing drinken, etc.
    Ik hoop dat je je stem snel weer terug hebt! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just