• Hmpf, zoals de titel zegt ^^
    Het valt op dat mensen 'hetzelfde' zijn. Zo ben ik ook, ik ben als anderen; 'Normaal'. Maar soms kan ik mensen echt zo bewonderen, omdat ze 'anders' zijn. En dan heb ik het niet over emo's ofzo, maar over mensen die kleren aandoen, die anderen niet zouden aandoen, gewoon hun ding doen. Like, ik zag een kleedje dat helemaal mijn ding was, maar omdat ik weet dat anderen dat niet leuk vinden, doe ik nieteens de moeite om het te passen. Ik wil mezelf zijn, en niet een ander. Mijn eigen ding doen. Eigen kleding'styl', zonder mij te schamen door wat anderen ervan vinden.
    Snappen jullie wat ik bedoel, en wie heeft hetzelfde 'probleem'?


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Ach je hebt gelijk. Maar stel nu dat ik het koop, dan doe ik het aan en net voor ik de deur uit wil gaan trek ik het uit en doe ik iets anders aan. Dat is gewoon typisch ik. Ik durf niet anders te zijn dan anderen, maar wil het wel zijn.

    ik denk altijd gewoon; wil ik iemand zijn die ik niet echt ben? alleen omdat anderen het niet mooi vinden? niet iedereen vind alles mooi, iedereen heeft een eigen smaak.
    en er zijn heus ook mensen die de kleren die je nu draagt niet mooi vinden, en dat zou je altijd houden.
    dus daarom kan je maar beter dragen wat jij mooi vindt.

    beter spijt van iets dat je hebt gedaan, dan spijt van iets wat je NIET hebt gedaan!


    AAP

    Volgens mij krijg je meer respect als je gewoon je eigen gang gaat. Lijkt mij. Al merk je het niet goed, ik zou gewoon scheit hebben aan iedereen. Je leeft maar een keer, dan laat je je leven tog niet verpesten door anderen?

    Weet je, je hebt gewoon zo hard gelijk! Hmpf, ik weet verder niet wat te zeggen, ben like speechless ^^ Bedankt! <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    ik denk altijd gewoon; wil ik iemand zijn die ik niet echt ben? alleen omdat anderen het niet mooi vinden? niet iedereen vind alles mooi, iedereen heeft een eigen smaak.
    en er zijn heus ook mensen die de kleren die je nu draagt niet mooi vinden, en dat zou je altijd houden.
    dus daarom kan je maar beter dragen wat jij mooi vindt.

    beter spijt van iets dat je hebt gedaan, dan spijt van iets wat je NIET hebt gedaan!



    Je hebt gelijk. Hmpf, jullie geven me echt de moed om het te doen ^^
    Volgens mij ga ik woensdag dat kleedje kopen en aandoen ^^
    Dankje <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Uuhm jaa. ^^' Maar dat weerhoud me er eigenlijk niet van om het te dragen.
    Like .. Iedereen loopt altijd te zeikenn dat ik mn haar weer naar mn oude kleur moet doen maar dat negeer ik gwn ^^' Toch niet iedereen vind het altijd leuk. Dus dan ga ik maar gewoon voor wat ik zelf leuk vind.
    Maar ik voel me ook eigenlijk nooit ongemakkelijk in kleding ookal vinden anderen het niets. Ik heb sommige kleren, dan vind ik het wel leuk, maar niet voor weetjewel.. mij =/ Als ik mijn eigen smaak & waarik me gemakkelijk in voel aanheb hebben mensen dat ook wel door denk ik. ;- ) Dan zeuren ze vanzelf niet ;3


    Mew <3

    Ik snap wat je bedoelt. Dat heb ik ook een hele tijd gehad. Lees: Klas 2 en 3. Daar kwam ook nog bij dat ik in de eerste nogal gepest werd en mijn zelfvertrouwensniveau nogal daalde. Dus kleedde ik me op een gegeven moment anders. Standaard alternatief zeg maar. Later heb ik verschillende kledingstijlen met elkaar gemixt. Nu heb ik de voorkeur voor een vrij basic stijl: weinig kleuren, veelal donker.. maar ik heb ook zo vaak gehad dat mensen me aanstaarden of opmerkingen gingen maken. Nu ben ik daar nauwelijks gevoelig meer voor.
    Ik weet zeker dat mensen van mijn vroegere school zullen denken dat ik me zo kleedde omdat ik onzeker was, maar eigenlijk hielp het me alleen maar verder. Ik zit nu op een nieuwe school en ik ben nog steeds blij met de kleedstijl die ik heb. Ook al is die dan misschien raar in sommige ogen.


    No growth of the heart is ever a waste

    dude da hebk ook hoor..

    dan durfk bijvoorbeeld niet mijn haar in zo'n coupe te late knippe omdat hun segge dat da lelijk is. of DIE skinny te dragen omdat hun da nie drage ;l


    We can only learn to love by loving.

    Ik begrijp je,
    Ik had het eerst ook heel erg, maar nu draag ik gewoon wat ik zelf wil. En veel mensen reageren er niet eens op.
    Bij mij dan ;)


    Fight for you're love, cause it worth it