• Hmpf, zoals de titel zegt ^^
    Het valt op dat mensen 'hetzelfde' zijn. Zo ben ik ook, ik ben als anderen; 'Normaal'. Maar soms kan ik mensen echt zo bewonderen, omdat ze 'anders' zijn. En dan heb ik het niet over emo's ofzo, maar over mensen die kleren aandoen, die anderen niet zouden aandoen, gewoon hun ding doen. Like, ik zag een kleedje dat helemaal mijn ding was, maar omdat ik weet dat anderen dat niet leuk vinden, doe ik nieteens de moeite om het te passen. Ik wil mezelf zijn, en niet een ander. Mijn eigen ding doen. Eigen kleding'styl', zonder mij te schamen door wat anderen ervan vinden.
    Snappen jullie wat ik bedoel, en wie heeft hetzelfde 'probleem'?


    Shakin' their ass like they just don't care.

    IK snap het niet Poep [/blond]


    *He's the one.

    Ik heb echt hetzelfde probleem serieus. Ik durf niet eens mijn skinny te dragen op school omdat niemand daar skinny's draagt ofzeu. Soms voel ik me ook zo echt 'minder' dan de rest want iedereen daar is super slank enzoo en ik loop er maar bij als een vet varkentje >,<

    hmpf, ik kan het niet uitleggen ploep.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Owh jah ik snap het..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jaa ik snap wel wat je bedoelt.
    Ik had dat eerst ook best wel.
    Bijvoorbeeld,
    ik heb van die feloranje sneakers, van Reebok, die Freestylers.
    écht neon-oranje.
    En ik vind ze zó vet.
    maar eerst droeg k ze bijna nooit omdat iedereen me altijd na staarde enzo.
    En nu, heb k echt zoiets van, maar ík vind die schoenen vet, en ik wil ze dragen. En als die mensen willen staren dan doen ze dat maar!
    "

    maar, k snap wat je bedoelt, en dat's soms echt jammer!!


    i need you like a heart needs a beat.

    Ow zodat naja ik bn gwn mezelf ik doe wat ik aan wil e als dat hun niet zint pech!!!


    *He's the one.

    Ik heb echt hetzelfde probleem serieus. Ik durf niet eens mijn skinny te dragen op school omdat niemand daar skinny's draagt ofzeu. Soms voel ik me ook zo echt 'minder' dan de rest want iedereen daar is super slank enzoo en ik loop er maar bij als een vet varkentje >,<


    Dan is er toch iemand dat me snapt ^^
    Het is echt kut om niet je ding te durven doen ;S
    Ik heb een vriendin die ongeveer mijn 'styl' leuk vind, en daarom gaan we in de vakantie is lekker samen shoppen. Ik heb dan nog iemand als ik, maar jij blijkbaar niet ;S


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik had dat vorig jaar ook maar nu niet meer. Gewoon doen, en niet aantrekken wat de anderen denken. Gewoon doen, dan komt het nog het coolst over :)


    What's wrong whit loving someone?

    Jaa ik snap wel wat je bedoelt.
    Ik had dat eerst ook best wel.
    Bijvoorbeeld,
    ik heb van die feloranje sneakers, van Reebok, die Freestylers.
    écht neon-oranje.
    En ik vind ze zó vet.
    maar eerst droeg k ze bijna nooit omdat iedereen me altijd na staarde enzo.
    En nu, heb k echt zoiets van, maar ík vind die schoenen vet, en ik wil ze dragen. En als die mensen willen staren dan doen ze dat maar!
    "

    maar, k snap wat je bedoelt, en dat's soms echt jammer!!

    Maar als mensen me nastaren daalt mijn zelfvertrouwen nóg meer ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    IPod, believe me. In mijn school is dat echt moeilijk om te zijn wie je echt wíl zijn. Jezelf zijn gaat daar gewoon niet. Ofwel ben je jezelf en word je overal buitengesloten ofwel doe je wat de andere ook doen en aprecieert iedereen je.

    Ik had dat vorig jaar ook maar nu niet meer. Gewoon doen, en niet aantrekken wat de anderen denken. Gewoon doen, dan komt het nog het coolst over :)


    Bedankt .D
    Sommige Quizletters kunnen echt steun geven!
    <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Like; als je iets écht leuk vind moet je het gwn doen, en een beetje schijt hebben aan wat anderen denken. Laat ze toch lekker staren als ze dat zo leuk vinden:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Like; als je iets écht leuk vind moet je het gwn doen, en een beetje schijt hebben aan wat anderen denken. Laat ze toch lekker staren als ze dat zo leuk vinden:Y)


    Ach je hebt gelijk. Maar stel nu dat ik het koop, dan doe ik het aan en net voor ik de deur uit wil gaan trek ik het uit en doe ik iets anders aan. Dat is gewoon typisch ik. Ik durf niet anders te zijn dan anderen, maar wil het wel zijn.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik snap je heel goed!
    ik had dat vorig jaar.
    1 of ander kutwijf maakte allemaal kutopmerkingen waardoor ik er zo fucking dom bij ging lopen en niet mezelf was. en dat noemde zichzelf ook nog een vriendin.
    nouja toen dacht ik; schijt. kijk eens hoe fúcking lelijk jij bent!
    en toen ging ik lekker dragen wat ik zelf wil. ^^


    AAP

    Volgens mij krijg je meer respect als je gewoon je eigen gang gaat. Lijkt mij. Al merk je het niet goed, ik zou gewoon scheit hebben aan iedereen. Je leeft maar een keer, dan laat je je leven tog niet verpesten door anderen?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...