• Het duurde dus al even voor ik het forum had gevonden met al die nieuwe dingskes enzo...
    Maar ik ben best effe paniekerig... Ik zat zo rustig op mijn gsm een spelletje te spelen tot er plots vanboven iets verscheen. Ik klik erop, zie ik dus dat je kan chatten met mijn gsm. Maar er begon zo iemand in het Engels tegen me te praten due ik niet kende. Ben ik erachter gekomen dat ze van Amerika is en begon ze zo vragen te stellen over wat ik het mooiste vond bij een meisje, billen of borsten? Antwoord ik dat ik zelf een meisje ben. Maar ik denk dat zij ook een meisje is (behalve als Jenni een jongnsnaam is/ als het een pedo is) en nu gaat ze haar webcam aanzetten om haar kont te tonen?!
    Ja, ik weet niet echt wat ik hiervan moet dnken? Iemand ervaring met rare situaties als deze?


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Ik heb het wel gehad op Omegle, maar daar kun je het verwachten. Ik heb het meteen weggedrukt. Zou ik als ik jou was ook gewoon doen :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Klik weg!
    Haha, ergens wel geniaal. Nee nooit gehad zelf.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Klik weg(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zou gewoon weg klikken als ik jou was (:


    Tears are words the heart can't say.

    Junns schreef:
    Klik weg!
    Haha, ergens wel geniaal. Nee nooit gehad zelf.


    - The last look back is black -

    A) Het kan een meisje zijn die gewoon die vraag stelt. Niks vreemds aan,
    B) Het kan een jongen zijn onder de naam Jenni,
    C) Het kan een lesbisch meisje zijn.

    Waarom is het zo vreemd om als vrouw te vragen of je borsten of billen het mooist vindt? D:.
    Maar goed, ik zou persoonlijk niet veel op hebben met een jongedame die haar achterwerk op de webcam laat zien :'].

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien is het een bot ? Want ik heb op msn mensen waarvan hun nickname veranderd naar 'Jenni' als je met hen praat, maar dat is gewoon een soort van virus bij die mensen ofzo...


    None but ourselves can free our minds.

    Uchiha schreef:
    A) Het kan een meisje zijn die gewoon die vraag stelt. Niks vreemds aan,
    B) Het kan een jongen zijn onder de naam Jenni,
    C) Het kan een lesbisch meisje zijn.

    Waarom is het zo vreemd om als vrouw te vragen of je borsten of billen het mooist vindt? D:.
    Maar goed, ik zou persoonlijk niet veel op hebben met een jongedame die haar achterwerk op de webcam laat zien :'].


    Bij alleen de vraag zou ik het ook niet heel raar vinden. Bij de cam zou ik het echter wel wegdrukken.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Ik heb het wel gehad op Omegle, maar daar kun je het verwachten. Ik heb het meteen weggedrukt. Zou ik als ik jou was ook gewoon doen :')


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Junns schreef:
    Klik weg!
    Haha, ergens wel geniaal. Nee nooit gehad zelf.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Uchiha schreef:
    A) Het kan een meisje zijn die gewoon die vraag stelt. Niks vreemds aan,
    B) Het kan een jongen zijn onder de naam Jenni,
    C) Het kan een lesbisch meisje zijn.

    Waarom is het zo vreemd om als vrouw te vragen of je borsten of billen het mooist vindt?
    D:.
    Maar goed, ik zou persoonlijk niet veel op hebben met een jongedame die haar achterwerk op de webcam laat zien :'].

    Ik kén haar niet eens, laat staan dat ik haar billen wil zien!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes