• Hoihoi, ik ga aankomende zaterdag (de 13e) naar de Walibi Fright Nights (In Nederland). Ik vroeg me af wie er nog meer ging. En wie is er al eens geweest? Is het echt zo eng als ze zeggen? En is het erg druk op het park? Hoe vond jij het? Is het leuk? Als je er geweest bent, wil je mij er dan iets over vertellen. Ik heb echt superveel zin in zaterdag en ik vraag me echt af hoe het is!

    als hier al een topic van is sorry, niet gezien :$
    Xxx ChetUbetcha

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:15 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ohh, ik zou ook zo graag willen. maar helaas ben ik dan op uitwisseling.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Haha lijkt me wel vet, maar ik vind die reclame al eng, dus het is niets voor mij. Heel veel plezier alvast.

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    die VIP kaartjes zijn toch voor de Haunted Houses? Of ook voor de attracties, want ik heb geen kaartjes voor de haunted houses... is het alleen bij die houses druk of echt overal?

    De attracties zijn ook druk. Maar de haunted houses zijn superdruk. Daar sta je werkelijk 2.15 uur om naar binnen te gaan zonder vip.


    I follow only one rule |

    ik ben er nu 2 keer geweest en ik vind het echt heel erg leuk! al word het pas echt leuk rond een uur of 6/7, want dan komen al die mensen die verkleed zijn enzo>__<
    het is wel echt ontzettend druk! dus als je ergens in wil ofzo.. daar heb je dan niet echt de kans voor... maar het is dan ook veel leuker om naar alle mensen te kijkenxD
    ik hoop dat ik dit jaar weer kan, alleen ik denk het niet :(


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Mijn broer werkt daar soms ^^


    Tijd voor koffie.