• Haihai,

Ik ben op zoek naar bandjes/zangers/zangeressen die nog niet zo bekend zijn, en die hun eigen muziek maken, die dus niet allemaal zoals de top 40 muziek zijn. Niet dat ik daar niet van hou, maar ik vind het saai worden, dus, weet iemand wat?

Xx

Ps: Ik vind alle muziek goed, behalve techno en house muziek zoals skrillex of zo...

[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 15:36 ]

The Universal view melts things into a blur.

Bastille!!!

As travars

Gabrielle Aplin. Youtube it.

Oh, dan weet ik een hele goede. Zoek Radical Face maar op :')

#WWED - What Would Emma Do?

Emblem3

[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:21 ]

Learn who you are before someone tells you who you should be.

Zeker Radical Face. Gotta love 'em.
    En The Dandy Warhols.
    30STM. Alhoewel die wel wat bekender is, maar meestal niet onder top 40 luisteraars.

En voor de rest weet ik niet of je van rock houdt of niet, dus ja :')

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

Wat meer pop; Goldfish - Alex Gardner
    Bandjes; Relient K - The Pretty Reckless
    Ik weet niet of die bekend zijn. Iig is Gabrielle Aplin ook een goede/mooie zangeres!

Like a phoenix rising from the ashes

Hmm, ligt er een beetje aan van welk genre je houdt. Probeer anders Mumford & Sons eens! (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

The Naked and Famous, The Good Natured en Florence & The Machine vind ik leuke bands!

Tell me about it, stud.

Ellie Goulding, Maria Mena, Marina & The Diamonds, The Band Perry, Christina Perri, The Pistol Annies, Jesse Labelle, Kristin Minde, Lena, One Night Only, Angelique Kidjo.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Kimbra, Sam Sparro, Steam Powered Giraffe (!!), Woodkid, Mumford & Sons en Marina and The Diamonds (maar die laatste twee zijn al wel wat bekender), Jamiroquai (waren vroeger heel bekend), Hugh Laurie, Boy And Bear, Foxy Shazam, Beirut.. c:

''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

Oeh, dit topic is intessant.

Pretty is just a pretty word.

Glo & The Adopted

Pythias schreef:
    Zeker Radical Face. Gotta love 'em.
    En The Dandy Warhols.
    30STM. Alhoewel die wel wat bekender is, maar meestal niet onder top 40 luisteraars.

En voor de rest weet ik niet of je van rock houdt of niet, dus ja :')

DANDY WARHOLS <3

"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

CURLYMONSTER schreef:
    Oeh, dit topic is intessant.

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

The United --> as long as you love me / payphone is heel erg mooi!

Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.