Apocalyptic schreef:
(...)
Yup, hij heeft het prima gedaan. Dat hij er niet meer dan 1 in heeft gelegd lag eraan dat hij er niet meer aangegeven kreeg.
Ach, hij speelde weer en heeft zichzelf weer kunnen bewijzen.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Stuttgart schreef: Ik was heel erg trots op ons Oranje gisteravond. En was heeel erg blij dat ze hebben gewonnen terwijl Kevin voor de eerste keer aanvoerder was:$
Iemand die dinsdag naar de Primark in R'dam wilt? Vriendin van me heeft gecanceld ivm geldgebrek en ik heb geen zin om alleen te gaan of te wachten tot eind oktober wanneer ze weer kleedgeld krijgt :x :x
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
Jetro schreef: Iemand die dinsdag naar de Primark in R'dam wilt? Vriendin van me heeft gecanceld ivm geldgebrek en ik heb geen zin om alleen te gaan of te wachten tot eind oktober wanneer ze weer kleedgeld krijgt :x :x
hè shit, net op de dag van mijn beoordelingen! Ben night nooit in de Primark geweest, was graag mee gegaan!
Nadal schreef:
Ik denk eraan om een soort verhaal te beginnen over Afrika, deels gebasseerd op mijn ervaringen en van verhalen die ik daar veel heb gehoord.
Doen! (: Ik ga zodra ik de rest van mijn huiswerk af heb weer verder aan Second Best. Ik wil dat verhaal persé afronden.