Jetro schreef:
(...)
In de kerstvakantieee? Komt wel mooi uit, dan heeft iedereen het tegelijk volgens mij? Moeten we wel nadenken over een plek, haha. Brabant is gratis reizen voor mij !!!! Trololol. Nee, hihi. Iets centraals?
@Naomi, zo'n wijf zei tegen zo'n noobje dat hij lelijke look had en toen zei ik dat ze naar zichzelf moest kijken en toen kwam er heel gezeik, lol. Toen kwam ik aan met vrijheid van meningsuiting, klassieke grondrechten, looool.
HAHAHA Een lelijke look x'D Je wordt gewoon beoordeeld op het uiterlijk van je pixelpoppetje. Hoe heerlijk.
De kerstvakantie lijkt me een top plan! Tegen die tijd heb ik ook mijn kamer in Utrecht. Ik denk dat mijn huisgenoot met Kerst naar huis gaat (ik natuurlijk ook), maar we kunnen voor de meeting wel afspreken in mijn appartement dan!
Omg, dat is echt een awesome idee want dat appartement is meer dan groot genoeg! Dan kunnen we samen wat lekkers koken, films kijken (HD TV BABY 8D) en jullie kunnen blijven slapen als jullie willen.
@Char: Nee, ik ga inderdaad niet meer naar de wedstrijd. Veel te druk met school.. dat haal ik gewoon niet..
[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 20:37 ]
ars moriendi