• Zijn naam is Lucky, hij is nu 8 en een half jaar oud, hij is een bruine labrador retriever, hij is een afgekeurde blindengeleidehond en de liefste hond in heel de wereld! (heart2)

    Waarom afgekeurd: Hij voldeed aan alle eisen, behalve dat hij in bussen en treinen spróng, en niet erin liep. En tja, dan krijg je complicaties.
    Waarom de liefste hond van de wereld: Omdat iedereen dat vindt over zijn of haar hond. Lucky is zo braaf als wat, doet geen vlieg kwaad en de poesen zijn hem meer dan baas dan hij hun, terwijl hij er jaren eerder was. c:
    Hoe kom je aan die geniale foto: Ik wist ook niet dat mijn vader's Samsung Wave (of zo) zo'n held is. Afgedrukt op het goede moment, op de goede plaats met het juiste licht. En natuurlijk met een fotomodel als hond. c:

    Meer mensen met doetties van huisdieren? En hebben jullie ook een foto?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, wat schattig! Ik heb geen huisdieren (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Toyfriend schreef:
    Oh, wat schattig! Ik heb geen huisdieren (:


    Lucky is mijn held. (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    Dit is Sanne, ze was een 9 jaar oude labrador, maar jammer genoeg 4 maanden geleden overleden is. Ze was (en is nog steeds) één van de belangrijkste personen in mijn leven. Ze was mijn beste vriendinnetje en mijn kleine zusje. Zonder haar is mijn leven niet compleet, maar life goes on.(flower)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Awh cutie<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wat een leuke hond heb je Myke!

    Cupidity schreef:



    Dit is Sanne, ze was een 9 jaar oude labrador, maar jammer genoeg 4 maanden geleden overleden is. Ze was (en is nog steeds) één van de belangrijkste personen in mijn leven. Ze was mijn beste vriendinnetje en mijn kleine zusje. Zonder haar is mijn leven niet compleet, maar life goes on.(flower)


    Awh, wat een lieve hond. :c Lucky is mijn kleine broertje, ik zou ook niet weten wat ik moet als hij dood is. Ik kan niet zonder hem, ik snap helemaal wat je bedoelt. Waarom worden labradors ook niet zo oud? :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hoop dat mn foto het doet, op mobiel is dat nogal lastig


    Dit is Jeppe, mijn hond. Een Friese Stabij. (:
    Dan hebben we nog een hond, Youp, maar daar heb ik geen foto van. Youp is een kruising tussen een Friese Stabij met iets wat we niet weten :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf



    Mijn woef, Joey, is 4 jaar en half.
    Hij is enorm lui, schattig en lief ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    (bloos)


    Life is hard and then we die

    Sverige schreef:
    (...)

    Awh, wat een lieve hond. :c Lucky is mijn kleine broertje, ik zou ook niet weten wat ik moet als hij dood is. Ik kan niet zonder hem, ik snap helemaal wat je bedoelt. Waarom worden labradors ook niet zo oud? :c


    Een veelvoorkomend probleem bij labradors is dat ze met een te grote hartspier geboren worden, hierdoor moet hun hart tweemaal zo hard werken als een normaal hart, maar hierdoor verslijt hun hart ook tweemaal zo snel. Dit is dus ook gebeurd met Sanne + ze had een longonsteking. En na een tijdje zat haar lichaam vol met water en hielpen haar pillen niet meer. Ze werd niet meer beter en kon elke moment verdrinken als het water in haar longen terecht kwam, dus hebben we besloten om haar een pijnloze dood te geven en hebben we haar laten inslapen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:21 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Aaw wat lief. ^^
    Ik heb een hond en hij heet toevallig ook Lucky haha. Verder heb ik ook nog twee ratjes (Dizzy en Duzzel) en een kat (Lisa) maar helaas heb ik geen foto's van hen op m'n laptop staan. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Dit is trouwens Sato, Sato is een bordeauxdog x cane corso



    En dit is onze kleine Sita, een Franse bulldog.

    Mijn hondje Ceazar is mijn kleine held. Het is een yorks terier (of hoe je het schrijft) en hij is bijna 1 jaar oud. Mijn andere honden Lady (8) en Ladder (4) zijn heel kort na elkaar gestorven en dat net op het moment dat ik het hardste liefde nodig had. Toen kreeg ik Ceazar, een kleine rakker die heel veel aandacht nodig heeft. Hij heeft me min of meer uit een donkere doolhof gehaald en nu kunnen we echt niet meer zonder elkaar. Hij slaapt in mijn bed, hij huild wanneer ik in een andere kamer ben, en wanneer ik na een uurtje afwezig ben terug kom staat er een welkomscominté klaar die Ceazar in zijn eentje heel goed weet te organiseren (hij is de enige die dan voor 20 telt). Dat is waarom Ceazar het liefste leukste en mooiste hondje is in de hele wereld, of in mijn wereld tenminste :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Bonds Teresa di Vicenzo van de Kaladene
    aka Clio :Y)
    Ontzettend schattige Golden van 2 en een half jaar oud. Kan niet zonder aandacht en is gek op alles en iedereen zolang ze maar geaaid word.


    We krijgen als we met haar over straat lopen nog erg vaak de vraag hoe oud ze is. Ze word altijd ingeschat op 1 jaar, omdat ze zich nog heel puppyachtig gedraagd, maar ze is gewoon mijn lieverd.(K)
    Jouw hond is ook cute!(flower)


    From these ashes, I will rise

    Onze boxer is donderdag ingeslapen.. Dit is een foto van haar:



    En dan heeft mijn vader dus een puppy gekocht om de leegte op te vullen:


    Links hebben we dus de nieuwe Carly en rechts is mijn hondje Indy :')

    En dan hebben we nog de hond van m'n moeder:



    Eeeen, ik heb ook nog twee paarden en een kat :3


    Happiness can be found, even in the darkest of times.