• Thanks voor al die lieve reacties.
    Slotje is mogelijk

    muchlove<3

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 15:27 ]

    Je zus is een trut, ga haar maar eens een tijdje negeren, misschien dringt het dan tot haar door dat ze normaal moet doen tegen jou.


    Pretty is just a pretty word.

    Het is inderdaad niet echt eerlijk dat jij wel naar haar muziek moet luisteren en niet naar die van jou.
    Dat dreigen gaat echt te ver.

    Misschien moet je een keer praten met je ouders, terwijl zij erbij is en niet achter haar rug, want als jij je er zo slecht bij voelt dan kan het gewoon zo niet verder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Probeer er samen uit te komen, zodat jullie alle twee jullie zin krijgen. Zet bijvoorbeeld je muziek zo zacht dat je zus er geen last van heeft maar dat je wel de muziek hoort.
    Ik heb ook zo'n zus dus ik weet hoe het is(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aaaah nee ik snap wel dat, dat inderdaad niet leuk is.
    Misschien moet je proberen om rustig te praten ofzo?
    Ik heb er gelukkig niet echt ervaring mee
    Maar sterkte!


    Can't control my second personality

    Ai, ik heb soms ook blues met mijn zus, maar ik heb wel een goede relatie met mijn zus. Vrienden van ons hebben 3 kinderen, toen die nog niet het huis uit waren maar op school laten, zijn ze elkaar wel 's met een hockeystick te lijf gegaan. Dit is wel heel anders, praat er met je ouders over of met een vertrouwenspersoon op school zoals je mentor of teamleider.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lol, nu klinkt het alsof ik ook donders vervelend ben. :') Alleen is het bij mij anders; ik heb altijd mijn koptelefoon op, zodat ze geen last hebben van mijn 'slechte muziek', maar ik zing mee en daar hebben ze veel commentaar op, hehe. Maar ik kan je helaas niet helpen want het klinkt alsof ik ook zo'n stomme zus ben. $:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ahw, dat vind ik echt heel erg voor je! D:
    Sorry dat ik je niet kan helpen, ik ben enigkind, maar je kan altijd naar me toe komen. Mijn PB en GB staan voor je open! (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wow, ik zou ook behoorlijk pissed worden! Zou je er misschien een serieus gesprek met haar over kunnen hebben? Desnoods met pa/ma erbij?


    You are beautiful, you are love.

    Stenen aan vasttbinden en in de zee gooien.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat je zus doet is niet echt nog normaal, heb je hier al eens met je ouders over gesproken?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat klinkt idd als de typische zus die je zit uit te dagen en te irriteren.
    Wij hebben die buien ook soms, maar niet zo vaak.
    Ik hoop dat het gaat verbeteren!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb ook altijd gezeik met mn zus. Eens in de zoveel tijd ben ik het echt helemaal zat en word ik echt pissed en dan gaat zij janken omdat ze "het zo niet bedoelde en echt wel van me houdt." De volgende dag geeft ze me een jaarlijkse knuffel en dan is het weer van voor af aan.
    Ik denk niet dat we ooit nog echt normaal met elkaar om kunnen gaan, maar dat hoeft van mij ook niet meer.

    Sorry, dit helpt niet echt, maar het ligt iig niet aan jou en ik heb geen flauwnidee wat je eraan kan doen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Een eerlijk gesprek en wederzijds respect?
    Veel succes ermee!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Een eerlijk gesprek en wederzijds respect?
    Veel succes ermee!

    Dat werkt max. voor een dag. Je kan het proberen maar ik denk niet dat het echt helpt.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Zo zo, en nog dreigen ook. Die heb kapsones. Zou bij mij persoonlijk niet door de beugel kunnen.
    Naja wat je kan doen aan die discussies is ze simpelweg niet aangaan omdat je weet dat ze toch nergens heen leiden. Dat heb ik ook met m'n moeder - ik ben irl heel makkelijk te provoceren als je iets op een kuttoon zegt - maar heb mezelf de afgelopen maanden letterlijk moeten dwingen ermee om te gaan omdat ik anders gek word.


    No growth of the heart is ever a waste