• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem nu serieus aan. 'Jake, doe alsjeblieft geen belofte aan me, oké?' Vraag ik aan hem. 'Als dit jouw manier is, dan vind ik het best. Ik heb er toch geen aanspraak in.' Ik ben zijn vriendin niet meer. We zijn slechts bekenden, misschien vrienden. 'Het is jouw leven, en ik wil niet dat je je eenzaam voelt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alex
    Ik grinnik 'Inderdaad, daarom zeggen ze ook dat je het moet veilig doen eh.' lach ik. 'Eerste les in het middelbaar van biologie.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Juist daarom, het is mijn leven en ik doe een belofte aan jouw.' zeg ik en glimlach flauw. Ik sta op en pak een pilletje. Ik steek hem in mijn mond en kijk haar beschaamt aan. 'Sorry...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte. "Misschien spijbelde ik net die les." lachte ik, maar slaakte dan een verliefde zucht.
    "Ah, we zijn misschien wel jong, maar toch... Toch zijn we er ergens wel klaar voor."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Je weet best dat ik dat niet bedoel,' zeg ik zacht. En ik kijk naar de grond. Ik zie hoe hij op staat en dan een pilletje inneemt. Hij verontschuldigd zich. 'Je hoeft je niet tegenover mij te verontschuldigen. Mag ik ook een pilletje?' Vraag ik dan. Eens kijken wat hij erop antwoordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alex
    Ik grinnik 'Ik hoop het voor jullie maar zoals je met Alexi haar nichtje om gaat moet dat wel goed komen.' zeg ik glimlachend en kijk weer naar hen die in het water aan het spelen zijn.

    Jake
    'Les, zou je dat wel doen?' vraag ik aarzelend. 'Van mij mag je, ik verbied je niets, maar ik weet niet of het zo slim is.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ah, een is ook wat makkelijker dan twee." zei ik en kon de trots gewoon niet uit mijn stem bannen. Ik had gewoon willen zeggen dat we een tweeling kregen, gewoon omdat ik er zou blij mee was...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Ach, ik heb niets te verliezen toch? Zeker niet nu ik ook ruzie met nick heb,' zeg ik simpel, niet doorhebbend over het laatste wat ik zei. 'Ik heb het nog nooit gedaan. Wat kan ik verwachten?' En ik kijk Jake aan en pak dan een pilletje en houdt die in mijn hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alex
    '2? Proficiat dan. Een tweeling.' zeg ik bewonderend.
    'Jullie komen niet van hier. Van waar komen jullie?' vraag ik hem.

    Jake
    'Ben je nu depri? Dan pak je die pil niet Les, dan drink je eerst beter wat. Anders word je er slecht van.' zucht ik. Niet te geloven dat ik dit toelaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {euhm volgende vraag... waar ligt die school weer? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik depri ben en ik haal mijn schouders op. Hij zegt dat ik dan drank moet nemen in plaats van pillen. 'Hm, ook goed,' zeg ik dan. En dan pak ik een fles en zie dat het wodka is. 'Well, here it goes.' En dan zet ik de fles aan mijn lippen en drink er wat van. Eigenlijk was ik dit helemaal niet van plan. Maar waarom ook niet? Demonen worden toch niet snel dronken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [amerika xd, USA]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    De pil begint te werken en alles lijkt beter, dat is het voordeel van neutraal blijven, de drugs werken dan altijd positief.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Uit Amerika." glimlachte ik. "Maar ik ben ongeveer overal geweest, voor ik Alexi leerde kennen, dan. Heb jij zo geen plaats waar je graag heen wilt?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik drink gelijk een kwart van de fles leeg en glimlach dan naar Jake. 'Veel beter,' zeg ik dan. Misschien dat de alcohol toch wel zijn werk doet. En ik drink nog wat. 'Is Kate al langs geweest?' Vraag ik dan aan Jake. Die zal het er vast niet mee eens zijn dat Jake weer aan de drugs en drank is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.