• Ik weet niet precies hoe ik dit moet doen. Ik wil gewoon iedereen die mijn tijd hier op Q aangenaam maakt, bedanken. Enkelen in het bijzonder, diegenen mogen zich nu aangesproken voelen. Wat ik zonder jullie zou moeten doen? Ik heb geen idee. Ik hou van jullie!

    (K)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb dat hetzelfde zoals jij, ik heb echt dingen geleerd hier en heb ook mijzelf hier kunnen laten zien zonder dat mensen daarop afgaven, wat soms op school gebeurd. Dus, ook van mij: Thanks a lot, dudes. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aw, dit is schattig. IK HOU OOK VAN JOU SFHSFKHSF WE HEBBEN ZOVEEL DINGEN MEEGEMAAKT.
    Oké, niet dus. Heb een prettige dag.


    We accept the love we think we deserve.

    You're right! Veel mensen hadden het erover dat de sfeer slecht is, maar dat vind ik niet. Ik vind het hier zo goed als altijd erg gezellig, en ik ben het echt met je eens.
    Love you too!


    Tijd voor koffie.

    Winters schreef:
    Aw, dit is schattig. IK HOU OOK VAN JOU SFHSFKHSF WE HEBBEN ZOVEEL DINGEN MEEGEMAAKT.
    Oké, niet dus. Heb een prettige dag.


    Ik wist dat er zulke reactie zouden komen. >:[

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:03 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tsubaki schreef:
    You're right! Veel mensen hadden het erover dat de sfeer slecht is, maar dat vind ik niet. Ik vind het hier zo goed als altijd erg gezellig, en ik ben het echt met je eens.
    Love you too!


    Ik merk eerlijk gezegd geen slechte sfeer. Ik kwam hier en Sapientia stuurde gelijk een GB-bericht naar mij, ik was nog geen 10 minuten online. Ik heb veel van haar geleerd en bovendien heb ik het erg gezellig met haar gehad en nog steeds. Ik heb een warm welkom gehad en nog steeds voel ik een warmte die de sfeer hier uitstraalt. Ik denk alleen dat de veteranen van Quizlet de sfeer hebben zien veranderen in de loop der tijd.
    Ik heb ruim 5 jaar lang op goSupermodel gezeten en de sfeer is daar nu echt niet meer om te snijden, terwijl vroeger het gezellig was. Maar wat wil je met 7000 leden die bijna elke dag online komen? (cat)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:05 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik dacht eerst dat dit zo'n sarcastisch topic was :').


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    You're welcome! :'D
    Dacht eerst ook dat het een sarcastisch topic zou zijn.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik merk eerlijk gezegd geen slechte sfeer. Ik kwam hier en Sapientia stuurde gelijk een GB-bericht naar mij, ik was nog geen 10 minuten online. Ik heb veel van haar geleerd en bovendien heb ik het erg gezellig met haar gehad en nog steeds. Ik heb een warm welkom gehad en nog steeds voel ik een warmte die de sfeer hier uitstraalt. Ik denk alleen dat de veteranen van Quizlet de sfeer hebben zien veranderen in de loop der tijd.
    Ik heb ruim 5 jaar lang op goSupermodel gezeten en de sfeer is daar nu echt niet meer om te snijden, terwijl vroeger het gezellig was. Maar wat wil je met 7000 leden die bijna elke dag online komen? (cat)


    Yeah, that's what I mean :3- ik vind het nog steeds heel gezellig! Altijd gevonden ook :3


    Tijd voor koffie.

    Vroeger vond ik het leuker hier. Nu erger ik me aan de meeste mensen hier op Q. (cat)


    -

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik merk eerlijk gezegd geen slechte sfeer. Ik kwam hier en Sapientia stuurde gelijk een GB-bericht naar mij, ik was nog geen 10 minuten online. Ik heb veel van haar geleerd en bovendien heb ik het erg gezellig met haar gehad en nog steeds. Ik heb een warm welkom gehad en nog steeds voel ik een warmte die de sfeer hier uitstraalt. Ik denk alleen dat de veteranen van Quizlet de sfeer hebben zien veranderen in de loop der tijd.
    Ik heb ruim 5 jaar lang op goSupermodel gezeten en de sfeer is daar nu echt niet meer om te snijden, terwijl vroeger het gezellig was. Maar wat wil je met 7000 leden die bijna elke dag online komen? (cat)

    Hehe, niet tien minuten geloof ik hoor?
    Ik weet wel dat jij problemen had met je plaatje x'D
    En toen zag ik ineens dat je nieuw was, en ik dach: Hè, laat ik haar eens welkom heten! ^^

    Maar het is wel zo: ookal hebben we zo onze momenten dat we allemaal onze rode vlag buiten hebben hangen: het is en blijft hier supergezellig!


    Deep inside, I've never felt alive

    Een dag later zie ik nu, héh, ik dacht dat het sneller was. Alsnog heel snel, mwuahha. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wij ook van jou (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    NAWWWWH DANKJEWEL IK VOEL ME AANGESPROKEN (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(heart2)(heart2)(heart2)(heart2)(heart2)(heart2)

    Nerida schreef:
    Ik dacht eerst dat dit zo'n sarcastisch topic was :').


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bemiddelaar schreef:
    NAWWWWH DANKJEWEL IK VOEL ME AANGESPROKEN (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(heart2)(heart2)(heart2)(heart2)(heart2)(heart2)


    Ik ken jou niet eens!:8


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28