Kaller schreef:
(...)
In de finale zong MainStreet véél en véél zuiverder en daarnaast, boybands doen het enorm goed internationaal. Veel beter dan Femke het gaat doen waarschijnlijk. En ze hadden enorm veel fans, Belgische, Nederlandse.. Die buitenlandse zouden er ook nog wel bij komen. En het gáát uiteindelijk om de stemmers. Want de jury heeft Femke 'laten winnen' qua puntenaantal, niet de mensen thuis.
En daarnaast, Alessandro was wel héél goed live en dat viel ook op. Dus tja, ik ben het eigenlijk niet eens met de keuze, maar ik vond Femke's liedje niet echt superleuk.
En ja, de eerste liedjes waren inderdaad het leukst, hoewel ik het dit jaar ook nog wel leuk vond - de jongens dan. Ik vond MainStreet, Alessandro en Melle echt geweldig. Melle mocht van mij ook nog wel winnen.
Btw dit kanaal kun je van alle landen de winnaars zien.
Ja, ik lachte me echt dood toen de jury's MainStreet twee keer 7 punten gaven, en het publiek de volle twaalf punten :'D
Inderdaad had Nederland dan echt freaking veel stemmen gekregen, als MainStreet door was gegaan:Y)
Ik vond ook dat Melle en Alessandro het ook goed deden, beter dan Femke eigenlijk. Vind haar liedje maar niks:Y)
Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.