• Hopelijk zit er iemand op Q die iets verstand heeft van kleding, want ik heb namelijk 2 kleine gaatjes in mijn favoriete blouse :( geen idee hoe ze daar komen. Het is een blouse van t-shirt stof, maar wel heel dun.
    Weet iemand hoe ik ze kan 'dichten'?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Op de naaimachine?
    Je kan het misschien aan een handig iemand vragen, die maakt dat zo.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Op de naaimachine?
    Je kan het misschien aan een handig iemand vragen, die maakt dat zo.(:


    Ik en een naaimachine.. D:
    Zou het niet met naald en draad gaan? :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gaatjes zijn moeilijk te dichten, naaien werkt eigenlijk alleen bij scheuren


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    Gaatjes zijn moeilijk te dichten, naaien werkt eigenlijk alleen bij scheuren


    Damnit..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik weet niet hoe groot de gaatjes zijn, maar als ze klein zijn kun je ze prima dichten met naald en draad hoor (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    naald en draad
    zitten ze toevallig onderop je shirt?


    Miep

    Cudey schreef:
    Gaatjes zijn moeilijk te dichten, naaien werkt eigenlijk alleen bij scheuren


    Dat is niet waar, ik heb mode gestudeerd, gaatjes zijn wel te dichten, heel makkelijk zelfs, alleen niet met een naaimachine, gewoon oldfashioned naald en draad.
    Dus pak je naald en draad en begin iets hoger dan het gaatje zit, anders scheurt ie alsnog verder uit, ga aan de onderkant ook iets verder door, same story. En, tadaa! Gaatjes gedicht!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je shirt wordt er niet mooier op. Als die op de naad is gescheurd is het simpel te dichten anders moet je heel goed de kleur van je shirt en je draad vergelijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bedankt allemaal; het is gelukt! (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien