• Nu ik zelf aan een 16+ verhaal begonnen ben, merk ik dat ik het lezen van 16+ verhalen best wel mis. Ik zoek dus een nieuw 16+ verhaal :). Een aantal vereisten:

    - 16+ (logisch)
    - One Direction mag, maar niet als het een extreem boyband verhaal is, want ik ben niet zo'n fan van One Direction
    - Onbekende personen het liefst
    - Mag best extreem zijn
    - Liefst wel met nog een beetje verhaallijn!
    - Het aantal hoofdstukken maakt me niet zoveel uit :)

    Mochten er nog meer mensen op zoek zijn naar dergelijke verhalen:

    Verboden Verlangen



    Rose werkt al jaren bij een advocatenbureau en is een mooie dame om te zien. Ze weet niet dat veel van de mannen van haar kantoor dat ook over haar denken en graag een kunstje op haar zouden doen. Als één van deze man wel heel gevoelig materiaal over haar in handen krijgt, begint er een lange achtbaan van chantage, angst en geile ontmoetingen. Ze wordt er zover ingezogen dat ze op het eind niet meer weet of ze alles doet omdat ze het moet, of omdat ze het wil. Zal ze hier ooit uit komen?


    - Neem een abo, ik waarschuw niet!
    - Onbekende personen
    - Drama en romantiek
    - 16+







    When your body wants different things than your mind, you don't know what to trust.



    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 0:43 ]


    Just listen.

    Niemand? :(


    Just listen.

    Tja, wanneer is iets 16+?


    Every villain is a hero in his own mind.

    weetje, ik zie die verhalen allang niet meer voorbijgaan.
    En degenen die zogenaamd "16+" zijn, zijn dat eigenlijk helemaal niet.


    -

    Ik heb twee one direction verhalen dat wel 16 + zijn, maar natuurlijk niet heel de tijd omdat je anders niet echt een verhaallijn hebt.
    Als je wil kan je ze gewoon eens proberen ?
    In beide is Zayn Malik de hoofdrol (of toch één van de), maar volgens mij kan je de verhalen ook gewoon lezen zonder je echt in te beelden dat hij een lid van 1D is want de andere leden komen er amper in voor.
    I paid 300 bucks for you & Tortured Souls

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 14:47 ]


    The soul needs autumn.