• heey wil je asjebliefd mijn verhaal lezen?
    en misschien reageren??
    (lol)xD(flower)
    het heet Deadly Love.
    kijk maar op mijn profiel.
    ik weet niet of dit een leuk verhaal is?
    (flower)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    xxAnnetjexx schreef:
    Maar moet het dan perfect zijn?


    Vraag en aanbod: Er is een groot aanbod aan stories, dus je story moet heel goed zijn in verhaallijn, schrijfstijl en spelling/grammatica om gelezen te worden


    quidquid excusatio prandium pro

    Het hoeft niet perfect te zijn, niets is perfect.. Ikzelf ben gewoonweg heel kieskeurig als het op stories aankomt, ik heb zelf maar 2 abo's genomen omdat ik gewoon niets vind dat me echt aanspreekt en sorry (dit klinkt weer gemeen) jouw story spreekt me niet aan.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik heb deel één gelezen en erger me eerlijk gezegd erg aan je schrijfstijl.
    Soms heb ik het gevoel alsof alles maar wat aan elkaar geplakt is en er niet echt een draad in het verhaal zit. Je eerste stukje is nog oké geschreven, maar vanaf deel twee is het lastig om te volgen omdat je zoveel tegelijk laat gebeuren.
    Wat ook kan helpen is om niet alles aan elkaar te praten maar elke keer dat iemand iets zegt op een nieuwe lijn te beginnen. Dit brengt meer vorm in je verhaal.
    vb. Tom liep weg. Hij was de ruzie met Tina beu en wilde rust."Tom wacht!" Met tegenzin draaide Tom zich om en keek Tina aan. "Het spijt me!"
    -->
    Tom liep weg. Hij was de ruzie met Tina beu en wilde rust.
    "Tom wacht!"
    Met tegenzin draaide Tom zich om en keek Tina aan.
    "Het spijt me!"

    Ook je woordkeuze vind ik soms niet echt aangenaam.
    Dit alles is natuurlijk mijn persoonlijke mening!

    btw. Ik ben iemand die op voorhand de verhaallijn wil weten, anders begin ik nooit aan een verhaal.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:53 ]


    The soul needs autumn.

    Oké, goed dat je trots op jezelf bent maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ga lezen.
    Een paar voorbeeldjes wat je kunt verbeteren en waar je echt op moet letten.

    Mijn Handen waren rood, rood van het bloed wat naar beneden drupte naar de grond. <-- Twee keer naar? Dat bekt niet lekker.
    Daar lag hij haast dood te bloeden. <-- Ik weet niet wat, maar iets aan die zin klopt niet.
    Ik huilde en ik wist niet of ik hier nou moet blijven of weg zou moeten gaan zodat niemand mij de schuld kon geven. <-- Je wisselt twee keer van tijd.
    Maar hij deed dingen bij mij die ik niet wilde en voor dat ik het wist kon ik mezelf alleen verdedigen met het mes dat op tafel lag. <-- Om heel eerlijk te zijn begrijp ik hier helemaal niets van.
    Ik deed me topje weer goed en me bh die naar beneden was gegaan door hem. <-- Me topje? Me bh? Míjn.

    En dat waren pas de eerste paar zinnen. Als je wilt dat je story gelezen gaat worden, moet je er echt mee naar een bèta-reader.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    Oké, goed dat je trots op jezelf bent maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ga lezen.
    Een paar voorbeeldjes wat je kunt verbeteren en waar je echt op moet letten.

    Mijn Handen waren rood, rood van het bloed wat naar beneden drupte naar de grond. <-- Twee keer naar? Dat bekt niet lekker.
    Daar lag hij haast dood te bloeden. <-- Ik weet niet wat, maar iets aan die zin klopt niet.
    Ik huilde en ik wist niet of ik hier nou moet blijven of weg zou moeten gaan zodat niemand mij de schuld kon geven. <-- Je wisselt twee keer van tijd.
    Maar hij deed dingen bij mij die ik niet wilde en voor dat ik het wist kon ik mezelf alleen verdedigen met het mes dat op tafel lag. <-- Om heel eerlijk te zijn begrijp ik hier helemaal niets van.
    Ik deed me topje weer goed en me bh die naar beneden was gegaan door hem. <-- Me topje? Me bh? Míjn.

    En dat waren pas de eerste paar zinnen. Als je wilt dat je story gelezen gaat worden, moet je er echt mee naar een bèta-reader.

    Daar ben ik het niet mee eens. Dingen dubbel zeggen ligt extra indruk op die dingen. In dit geval vind ik dat het gewoon kan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke dankje voor de tip ik zal er om denken, en ik zal er wat aan doen.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Daar ben ik het niet mee eens. Dingen dubbel zeggen ligt extra indruk op die dingen. In dit geval vind ik dat het gewoon kan.

    Ik vind dat dan weer helemaal niet en volgens mij klopt het officieel ook niet. Het is in ieder geval een stijlfout, alleen weet ik niet zeker of het onder pleonasme of tautologie valt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    (...)
    Ik vind dat dan weer helemaal niet en volgens mij klopt het officieel ook niet. Het is in ieder geval een stijlfout, alleen weet ik niet zeker of het onder pleonasme of tautologie valt.

    Kan best dat het niet klopt, maar in dit geval vind ik het heel erg goed passen. Dat soort dingen die ik ook in mijn gedichten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Kan best dat het niet klopt, maar in dit geval vind ik het heel erg goed passen. Dat soort dingen die ik ook in mijn gedichten.

    Ik vind het gewoon niet kloppen. En het mag alleen als er sprake is van dichterlijke vrijheid. Maar goed, ieder zijn mening.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb gemerkt dat je in dat eerste deel een paar keer verschillend aanhalingstekens gebruikt. Je zou ze eigenlijk altijd in 1 vorm moeten gebruiken. Niet een aantal verschillende. Dat komt nu eenmaal een beetje raar over. Voor de rest is het meeste wat ik kon bedenken al aangehaald.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 21:11 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Oke ik heb nou mijn beta aangevraagd.
    xD
    Nou tevreden?xD

    xxAnnetjexx schreef:
    Oke ik heb nou mijn beta aangevraagd.
    xD
    Nou tevreden?xD

    Ze bedoelen het goed hoor.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Weet ik,ik ben ook blij dat jullie me tips geven (lol)

    xxAnnetjexx schreef:
    Weet ik,ik ben ook blij dat jullie me tips geven (lol)


    Officieel bestaat me niet in schrijftaal maar alleen in spreektaal, zelf doe ik het ook automatisch ook vaak. Maar je kan beter proberen om het niet te doen want anders word het automatisme en als je dan iets voor school moet schrijven doe je het waarschijnlijk ook. En dat rekenen ze bijna altijd als een taalfout.


    Physics is awesome

    Oke dankje(flower) zal er om denken/
    Nog iets??

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 21:37 ]