• Er is weer een heel gevaarlijke crimineel ontsnapt in België.. Ik snap dit niet? Een vriend van mijn ouders heeft vroeger in de gevangenis gezeten omdat het een containerdief was en hij werd geboeid aan zijn handen en aan zijn voeten en er waren 5 politieagenten bij hem in de combi, hij heeft niemand vermoord alleen maar gestolen. Bij deze gevaarlijke crimineel, die wel iemand heeft vermoord, zitten er 3 politieagenten in de combi, waarvan één een vrouw (no offense, maar een vrouw bij een man zetten vind ik al vrij risicovol) en deze man was niet geboeid. Ik snap niet hoe zoiets kan gebeuren?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 19:36 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ze waren het kinderslot vergeten. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Typisch België...
    Nu moet ik denken aan iemand uit Limburg die onlangs zijn vriendin heeft neergeschoten en dat hij vrijgelaten moet worden door één of ander domme procedurefout.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gilmore schreef:
    Typisch België...
    Nu moet ik denken aan iemand uit Limburg die onlangs zijn vriendin heeft neergeschoten en dat hij vrijgelaten moet worden door één of ander domme procedurefout.


    Verschrikkelijk.. Stel je voor seg, dat de moordenaar van je dochter gewoon weer op vrije voeten komt door een fout van de politie/gerecht/weetikveelwie


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    je kunt er weinig aand oen.
    wij hadden bij geschiedenis over de rechter enzo en toen vertelde mijn docent dat als je een moort pleegd en je zit teidelijk vast maar er blijkt te weinig bewijs of de politie is zonder huiszoek huppelepup dinges binnen gekomen mag je ook vrij gaan dan denk ik ook van wtf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ach, geloof je werkelijk dat dit niet vaker gebeurt? Ik maak me eerlijk gezegt drukker om alle criminelen en psychopaten die ze nooit te pakken zullen krijgen - waarvan we niet eens weten dat ze bestaan.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Cupidity schreef:
    (...)

    Verschrikkelijk.. Stel je voor seg, dat de moordenaar van je dochter gewoon weer op vrije voeten komt door een fout van de politie/gerecht/weetikveelwie

    Ja :c Dat moet geen deugd doen, volgens mij.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    MissStoran schreef:
    je kunt er weinig aand oen.
    wij hadden bij geschiedenis over de rechter enzo en toen vertelde mijn docent dat als je een moort pleegd en je zit teidelijk vast maar er blijkt te weinig bewijs of de politie is zonder huiszoek huppelepup dinges binnen gekomen mag je ook vrij gaan dan denk ik ook van wtf


    Net zoals levenslang.. Dat is 25 of 30 jaar (weet het niet meer zo goed), dat is toch geen levenslang?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Britsanity schreef:
    Ach, geloof je werkelijk dat dit niet vaker gebeurt? Ik maak me eerlijk gezegt drukker om alle criminelen en psychopaten die ze nooit te pakken zullen krijgen - waarvan we niet eens weten dat ze bestaan.


    You've got a point there


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Cupidity schreef:
    Net zoals levenslang.. Dat is 25 of 30 jaar (weet het niet meer zo goed), dat is toch geen levenslang?

    Precies. Dat vind ik ook hoor. Levenslang hoort gewoon de rest van je leven te zijn, klaar.


    Chaos is a ladder.

    Gilmore schreef:
    (...)
    Ja :c Dat moet geen deugd doen, volgens mij.


    Inderdaad.. Als mijn vriendje mij zou vermoorden en weer op vrije voeten komt, ben ik er heel zeker van dat mijn papa hem met zijn blote handen vermoord D:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Verbena schreef:
    (...)
    Precies. Dat vind ik ook hoor. Levenslang hoort gewoon de rest van je leven te zijn, klaar.


    Inderdaad! Ik wou nog iets zeggen maar ben het vergeten :c


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Levenslang is 30 jaar.
    Thoh. Weet je, België suckt echt op dat opzicht.
    Zelfde met Michèle Martin. -.- Of die ontsnapping van 17/25 gevangenen een aantal jaar terug


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    Levenslang is 30 jaar.
    Thoh. Weet je, België suckt echt op dat opzicht.
    Zelfde met Michèle Martin. -.- Of die ontsnapping van 17/25 gevangenen een aantal jaar terug



    Ja idd! en ik ben er zeker van dat Dutroux over een aantal jaar ook vrij mag komen..


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Zo'n dingen gebeuren nu eenmaal. Als onze gevangenissen nu al beter onderhouden zouden zijn denk ik dat vele dingen al beter zouden worden.
    En 25-30 is toch ergens wel een beetje levenslang. Ik bedoel maar je komt terug vrij na bijvoorbeeld een moord: je zal nooit een job krijgen, je hebt niemand meer om je heen en je zal gewoon niet meer in de samenleving passen. Je leven is gewoon al over + daarbij ben je op zijn minst al 50 jaar ofzo dus je kan je leven niet echt meer 'opbouwen' en niet elke moordernaar kan zomaar vrijgaan hoor.


    The soul needs autumn.

    Scandal schreef:
    Ze waren het kinderslot vergeten. :')

    I feel bad for laughing at this.