• Ik zou een andere Glee RPG willen maken. Ik wil niet The Real Gleeks na doen, want ik doe alleen het clubje zelf en niet van de anderen. Wel doe ik de coaches, een paar (verzonnen) footballers en een paar (verzonnen) cheerleaders. Sommige Glee RPG’s lopen soms vast (sommigen, ik zeg niet allemaal). Ik hoop dat deze niet vastloopt. Wie wil dat of wie wil dat niet? Ik zou het wel eens willen, hihi, want ik heb nooit te kans gehad om mee te doen met een Glee RPG. So:
    Wel •


    . 11 stemmen.
    Niet • --. 2 stemmen.
    Alvast bedankt voor het stemmen (:. Reserveren is niet toegestaan. Misschien is het niet erg origineel, maarja.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 19:52 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    nice


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Please meer mensen? ):.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wel


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja doe maar, wel leuk. Alleen denk er wel over na of ik meedoe. Want doe aan tig RPG's mee, heb het nieteens meer in de hand hahaha.
    Ik had zelf ook een Glee RPG die is tot topic... 45 gekomen volgens mij hihi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wel!


    Great minds think alike.

    Leuk, Wel!


    Endure and survive.

    Ik stem voor niet! (cat)

    Ghost schreef:
    Ik stem voor niet! (cat)


    En waarom niet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LlamaLover schreef:
    (...)

    En waarom niet?


    Omdat ik niet van Glee hou en het vervelend vind om in de actieve topics te zien staan. Ik mag toch op niet stemmen? Ik hoef toch ook geen uitleg van jou, waarom jij op ja stemt?

    Ghost schreef:
    (...)

    Omdat ik niet van Glee hou en het vervelend vind om in de actieve topics te zien staan. Ik mag toch op niet stemmen? Ik hoef toch ook geen uitleg van jou, waarom jij op ja stemt?


    Whooow, rustig! Maar okee... ieder zijn eigen mening ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik stem voor wel :3

    Ik zou ook mee willen doen dan, maar ik heb alleen zero rpg ervaring :$


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Ook ik stem voor niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 11:40 ]


    Geen reclame, please.

    Prom schreef:
    Ik stem voor wel :3

    Ik zou ook mee willen doen dan, maar ik heb alleen zero rpg ervaring :$


    Geen reclame, please.

    Wel! Ik zou graag mee willen doen!


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.