• Ik vind het best stom, dat er niet zo veel mensen zitten op deze site met verschillende stijlen. De meeste zijn emo's, scene's, gothic's enz..
    Het zou veel leuker zijn geweest als er andere mensjes op deze site zouden komen. Want nu is het hartstikke saai, iedereen is TH-fan of whate ever.
    & miss als er huppelkutjes op deze site zouden zijn. Dan zou je égt discusiëeren en elkaar wel mogen ensO,
    Maaja Q. is niet zo bekend.

    IK BEN EEN HUPPELKUTJEE!! x3 soort van.. met een beetje attitude en eigenstyl x3 mr ik ben goed in huppel sijn O_o


    We can only learn to love by loving.

    tja, veel doen we er niet aan.
    Nee, ik ben geen emo, scene, of gothic.
    HOI ik ben ANNICK.
    Hoe vind je die?
    Ik ben wel TH-fan
    maar geen hysterische Bill-kontlikker >,<


    Life is hard and then we die

    je hebt wel gelyk want deze site is zo'n beetje over genomen door th fans

    maar ja ben er zelf ook 1 en ben emo

    xx


    Guns dont kill People do

    Nou ik ben geen Emo/Gothic/Scene en ook geen TH-fan. Goed hea xd
    Linkin Park ! Kwijl..Kwijl. xd
    En ik ben zowat de engiste OneRepublic fan hier =]


    I live for the applause, you will die for it.

    tja, veel doen we er niet aan.
    Nee, ik ben geen emo, scene, of gothic.
    HOI ik ben ANNICK.
    Hoe vind je die?
    Ik ben wel TH-fan
    maar geen hysterische Bill-kontlikker >,<


    Ik hou ook ook niet van die mensen, die doen alsof ze Bill kennen ofsoo.
    Maaja, je luistert denk ik graag ook meer naar de muziek

    je hebt wel gelyk want deze site is zo'n beetje over genomen door th fans

    maar ja ben er zelf ook 1 en ben emo

    xx


    Jah, drm.
    Is er nooit wat spannends te beleven ofso

    Haha ^^ Ik ben geen emo, Gothic of scene, ik ben meestal gewoon heel, ^^ ik vind die donkere stijlen niet echt mooi, hou meer van kleurtjes, en ben misschien ook wel een beetje huppel, aangezien ik uiterlijk toch nog steeds heel belangrijk vind

    Haha ^^ Ik ben geen emo, Gothic of scene, ik ben meestal gewoon heel, ^^ ik vind die donkere stijlen niet echt mooi, hou meer van kleurtjes, en ben misschien ook wel een beetje huppel, aangezien ik uiterlijk toch nog steeds heel belangrijk vind



    Ja so'n sooort persoon ben ik ook :P

    (...)


    Ja so'n sooort persoon ben ik ook :P

    Jaah ? Haha, leuk xD vind je uiterlijk ook zo belangrijk?

    I like colours! =D
    Ik kan soms echt dingen combineren die vloeken als hee gek, maar mij kan het niks schelen! Ik meot wel zeggen, dat dingen die somiige scene's dragen wel hip zijn, dus dan gebruik ik dat al voorbeeld! =D Maar verder bn ik gwn mezelf! :P


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    Ik hou ook ook niet van die mensen, die doen alsof ze Bill kennen ofsoo.
    Maaja, je luistert denk ik graag ook meer naar de muziek
    Jep, ik ben TH-fan omdat ik de muziek goed vind. Niet omdat ik die jongens zo ongelovelijk aantrekkelijk vind en het heerlijk vind om erover te fantaseren dat ze me aanbidden. Eigenlijk zou ik dat zelfs best wel eng vinden 0.0 Nee, ik ben geen steriotype TH-fan, gelukkig.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Jaah ? Haha, leuk xD vind je uiterlijk ook zo belangrijk?



    Jha, zeker!
    Maar soms heb ik gwn schijt & LOop ik er als een junk bij:P

    vinden jullie het vervelend dat er veel van zulke persoontjes op deze site zyn off nii


    Guns dont kill People do

    Weetje xD een vriendin van me, is ook emo, of laten we het mar wemo noemen xD en het is echt verschrikkelijk om te zien, als ik dan bij haar loop heb ik altijd zo iets van, omg! wat gaan de andere mensen nu wel niet van mij denken als ik hier bij de Rare wemo loop ö

    vinden jullie het vervelend dat er veel van zulke persoontjes op deze site zyn off nii
    Ik niet, ik heb er niet echt last van, en iedereen ag dragen wat hij wil hé ^^