• Ja vraagje ik had orpg enz. en er werd een slot opgezet. Waarom mag dat niet met zijn 2en?


    "Life Laugh Love WILD"

    Hoe bedoel je met zijn 2en?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    je mag geen mensen buitensluiten, wat dus die RPG deed...als je een RPG met z'n 2en wilt doen, kun je een story aanmaken en daarin gaan schrijven...

    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan;
    - Eén smiley-topics
    - Eén woord-topics
    - Een stelling-topic, dit mag alleen een moderator doen.
    - Een topic dat over een onderwerp gaat waar al een algemeen topic over is, zoals; ‘[Algemeen] Valentijnsdag’
    - Dubbele topics. Hiermee worden topics bedoeld die dezelfde inhoud, letterlijk en globaal, hebben als een eerder gemaakt topic.
    - "Plaats een reactie op mijn foto’s" topics
    - Rollenbekendmakings topics, zie overige forum regels
    - Promotie topics als er al eerder een topic voor deze story gemaakt is (bijvoorbeeld een rollen topic), zie overige forum regels
    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!
    - Topics die gaan over een al eerder geopend topic maar dan met de mening van een bepaalde user. Ieder post zijn/haar mening maar in het betreffende topic zelf.
    -"Ik ben het niet eens met een waarschuwing" topics. Stuur de moderator via pb een bericht.
    -"Waarom is die persoon geband?" topics. Stuur de moderators via een pb een bericht.


    Staat in de huisregels..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat is toch al twee keer uitgelegd?

    Waerloga schreef:
    Topics voor alleen twee mensen zijn nog steeds niet toegestaan.
    Soorten topics
    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan;
    ...
    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!


    Monad schreef:

    -> Slotje, deze RPG mag weer open als iedereen mee mag doen.


    Je mag dus géén RPG openen die maar voor twee personen is. Een RPG is voor iedereen dus iedereen mag meedoen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    je mag weer wel een topic maken om te vragen om in pb, msn of ergens in een chat te rpgen dat wel maar anders maak je idd een topic voor maar 1 iemand anders en dat mag niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan;
    (..)
    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!
    (...)

    Daar heb je,je uitleg.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dankje! (: ja ik zit nog maar net op quizlet. dus wist niet dat het niet mocht! Sorry daarvan ;)


    "Life Laugh Love WILD"

    Mag je in offtopic eigenlijk een rpg voor 2 starten of is het totaal verboden?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Mag je in offtopic eigenlijk een rpg voor 2 starten of is het totaal verboden?

    Ik gok totaal, omdat het in de regels staat. Er zijn al vaker off-topics gesloten omdat ze maar voor bepaalde users zijn.

    En dit is trouwens de reden waarom je de huisregels moet doorlezen. Misschien een idee om het te verplichten als je je aanmeld. En dat als je dan toch iets doet wat niet mag je gewoon meteen een waarschuwing krijgt. Had je de regels maar moeten lezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik gok totaal, omdat het in de regels staat. Er zijn al vaker off-topics gesloten omdat ze maar voor bepaalde users zijn.

    En dit is trouwens de reden waarom je de huisregels moet doorlezen. Misschien een idee om het te verplichten als je je aanmeld. En dat als je dan toch iets doet wat niet mag je gewoon meteen een waarschuwing krijgt. Had je de regels maar moeten lezen.
    Ik heb de regels al vaak gelezen, maar ik vroeg het me gewoon af omdat je er op die manier eigenlijk niemand mee stoort. Ik doe niet aan RPG en eerlijk gezegd zit ik ook niet echt in Offtopic.

    (Hah dit betekent dat ik dus een een foute offtopic heb aangemaakt, want ik heb eens eentje gestart om een quiz te regelen met twee medekandidaten. Woops. :/)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik heb de regels al vaak gelezen, maar ik vroeg het me gewoon af omdat je er op die manier eigenlijk niemand mee stoort. Ik doe niet aan RPG en eerlijk gezegd zit ik ook niet echt in Offtopic.

    (Hah dit betekent dat ik dus een een foute offtopic heb aangemaakt, want ik heb eens eentje gestart om een quiz te regelen met twee medekandidaten. Woops. :/)

    Nou dat mag op zich wel, zolang je mensen die erin reageren niet gaat afsnauwen dat ze niet mogen reageren ofzo. Zolang anderen er ook iets in mogen zeggen is het niet verboden, zover ik weet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou dat mag op zich wel, zolang je mensen die erin reageren niet gaat afsnauwen dat ze niet mogen reageren ofzo. Zolang anderen er ook iets in mogen zeggen is het niet verboden, zover ik weet.

    Dat klopt helemaal^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou dat mag op zich wel, zolang je mensen die erin reageren niet gaat afsnauwen dat ze niet mogen reageren ofzo. Zolang anderen er ook iets in mogen zeggen is het niet verboden, zover ik weet.
    Hah oki. Dat weet ik dan ook weer. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amused schreef:
    (...)
    Dat klopt helemaal^^

    Yes, ik ben slim *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.