• In mijn vorig topic Spierpijn dacht ik dat het spierpijn was maar waarschijnlijk heb ik dus mijn spier vererkt. Mijn twee dansvriendinnen heben hun spier verdraaid. Tsja het doet pijn, ik smeer het wel in met Biofreze maar ik weet niet echt wat ik nogmeer kan doen want als ik op een stoel recht zit doet het echt pijn

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Hmm, dat is echt kut. Doe gewoon rustig aan en als dat niet helpt ga naar de huisarts :3

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

CyberLord schreef:
    Hmm, dat is echt kut. Doe gewoon rustig aan en als dat niet helpt ga naar de huisarts :3

Dat dus, en die kan je doorverwijzen naar een fysiotherapeut. Op internet staan wellicht ook tips als je spierpijn hebt of je spier hebt verdraaid. Zorg dat je spieren warm blijven en als ze warm worden, zorg dat het gelijktijdig gaat. Vise versa met afkoelen. Vervelend trouwens.

[ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 17:06 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Sverige schreef:
    (...)

Dat dus, en die kan je doorverwijzen naar een fysiotherapeut. Op internet staan wellicht ook tips als je spierpijn hebt of je spier hebt verdraaid. Zorg dat je spieren warm blijven en als ze warm worden, zorg dat het gelijktijdig gaat. Vise versa met afkoelen. Vervelend trouwens.
    okkee het is alleen irri want buigen doet pijn maar het was eerst meer bij mijn heup en nu na 3 dagen doet mijn knie en soms mijn kuit ook pijn. nu steekt mijn knie ook

Change is for weirdos ~ Niall Horan

MissStoran schreef:
    (...)okkee het is alleen irri want buigen doet pijn maar het was eerst meer bij mijn heup en nu na 3 dagen doet mijn knie en soms mijn kuit ook pijn. nu steekt mijn knie ook

Vervelend voor je, maar is niets aan te doen. Ga onder een warme deken zitten met een kop thee en belast je spieren niet te veel.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife