• GONE
    Het gaat over een groep tieners. Ze gaan naar school en wonen met zijn allen in hetzelfde stadje. Maar opeens verandert er iets, zo van de een op de andere dag. Iedereen die ouder is dan vijftien jaar verdwijnt, geen flits, geen ‘poef’, geen knal, helemaal niks. De kinderen die overblijven, gaan ervan uit dat dit toch niet onopgemerkt kan blijven bij de buitenwereld. Maar dat kan wel. Want het lijkt wel alsof er geen buitenwereld meer bestaat, er is namelijk een enorme muur rond de stad gekomen, of is het misschien wel een koepel? En hoe moeten ze uit deze isolatie komen? Erg lastig voor kinderen die niet ouder zijn dan veertien. En dan komt er ook nog eens een strijd om de macht. Er zijn ook verschillende Gaven ondekt. Maar wie heeft nog meer een Gave in de stad? En in welk stadium zijn zij gevorderd? En dan, komen ze uit de stad? Of blijven ze opgesloten?


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (tot 14):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Gave (Freak):
    Aantal streepjes van je gave (sterkte gave, max 3):

    Rollen: (Freak-meisjes vol)
    De "freaks" (mensen met de Gave)
    - Gereserveerd door RememberYoux (macht over de tijd)
    - Gereserveerd door Lenah
    - Gereserveerd door Waerloga
    - Arthur Drake Foster - Sindarin (vuurschieten uit handen)
    - Kylie Louise Adams - carpediemx (gedachtelezen)
    De "normalo's" (mensen zonder de Gave)
    - Gereserveerd door Waerloga
    - Lucas James Finley - carpediemx
    -

    Gelieve de freaks en normalo's een beetje verdeeld

    Regels:
    - minimaal 5 regels
    - OOC tussen haakjes
    - +16 mag, maar hou het netjes
    - kan aangevuld worden

    DE FAKZ (Fall out Alley KinderZone) heeft een straal van 16 kilometer, met de kerncentrale als middelpunt.

    Meldt het me als ik iets vergeten ben a.u.b.
    RememberYoux


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 8:58 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag 'k een jongen met gave reserveren ?

    ja hoor :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Freak
    Naam: Arthur Drake Foster
    Bijnaam: Later in de RPG zullen zijn vrienden hem 'Drake' noemen, om zijn gave.
    Leeftijd (tot 14): 13, bijna 14
    Karakter: Arthur is een jongen die veel heeft meegemaakt. Hij heeft maar een heel beperkt vrienden groepje, en maakt niet makkelijk nieuwe vrienden. Hij reageert snel op een agressieve manier, en daarom kun je hem maar beter te vriend houden. Hij houdt ervan 'de baas' te zijn, en zal deze positie dan ook snel opeisen. Ook is Arthur erg ijdel. Zijn kleding en haar moeten perfect zijn, anders gaat hij niet naar buiten.
    Uiterlijk:


    Hij lijkt veel ouder dan dat hij is, omdat hij zijn kindertijd al snel had moeten opgeven. Hij is erg lang (1.80 m) en is erg breed. Zijn haar zit altijd zo perfect mogelijk, en zijn kleding is altijd perfecter dan perfect.
    Extra: /
    Gave (Freak): Hij kan vuur schieten uit zijn handen.
    Aantal streepjes van je gave (sterkte gave, max 3): 3

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 14:32 ]

    mijn topics btw.

    waarom staan mijn er nog niet bij? ):


    night thinking, day dreaming

    Sorry dat het zo lang duurt voor mijn rollen komen, ik heb het een beetje druk met school momenteel. Ik maak ze in het weekend sowieso af.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.