• Ik doe een beroep op jullie creativiteit :'D Voor mijn opleiding moet ik een zelfbedacht recept samenstellen. Dit is dus echt niet voor mij weggelegd en daarnaast ben ik nu véél te moe om nog iets te bedenken :C Wat mijn eisen wel zijn: kip, sowieso met een salade + dressing of groenten, met rijst/aardappels/you name it... en evt. een sausje.

    Zou iemand mij hier a.u.b. mee op weg willen helpen? Ook heb ik 3 variaties op 't recept nodig, dus i.p.v. rucola, dan een groentemix o.i.d. Het recept mag niet van een al eerder gepubliceerd recept afkomstig zijn i.v.m. het schenden van de rechten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    NOMNOMNOMNOMNOM

    Mag ik ook een bordje, please?
    Ziet er erg mooi en lekker uit (:

    + Ik ben helemaal verzot op kip met honing mosterd saus, met ijsberg sla op een broodje. Niet echt dat ik zo'n keukenkenner ben, maar misschien heb je er nog wat aan ofzo..

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 14:13 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Longclaw schreef:
    (...)
    Is dat lekker? :3

    Kip en ananas vind ik zelf heerlijk ^^ Heeft m'n tante ooit eens gedaan in de Filippijnen. Zij heeft dan een hele kip gaar gekookt op een bodem van ananas, maar misschien kun je ook stukjes nemen en dan een mengsel van ananas en sesampitjes nemen. Dan misschien met Turkse rijst (zaalig), sla en een beetje honing combineren. Het is niet echt een recept voor zover ik weet, maar een samengeraapte combinatie van alles wat ik lekker vind x].


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Kip en ananas vind ik zelf heerlijk ^^ Heeft m'n tante ooit eens gedaan in de Filippijnen. Zij heeft dan een hele kip gaar gekookt op een bodem van ananas, maar misschien kun je ook stukjes nemen en dan een mengsel van ananas en sesampitjes nemen. Dan misschien met Turkse rijst (zaalig), sla en een beetje honing combineren. Het is niet echt een recept voor zover ik weet, maar een samengeraapte combinatie van alles wat ik lekker vind x].

    Haha. Nou, ik moet nog wel een aantal recepten maken tijdens deze opleiding, ben ik bang :Y) Dus, tips zijn altijd welkom :'D En dat klinkt wel lekker.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 15:03 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Overexposed schreef:
    NOMNOMNOMNOMNOM

    Mag ik ook een bordje, please?
    Ziet er erg mooi en lekker uit (:

    + Ik ben helemaal verzot op kip met honing mosterd saus, met ijsberg sla op een broodje. Niet echt dat ik zo'n keukenkenner ben, maar misschien heb je er nog wat aan ofzo..

    Heb 't weggegooid :C


    "I shut my eyes in order to see.'