• Hoi Hoi,


    ik heb nu ongeveer een halfjaar een wenkbrauw piercing, maar de ontsteking wordt erger en erger.
    kan iemand mij tips geven om dit probleem te verhelpen ?

    > Micha


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ahri schreef:
    (...)

    Alcohol is te agressief is mij vertelt. Het moet met zout water.


    Het dood de bacteriën, dat is in dit geval de bedoeling. Het is alleen verdomd pijnlijk voor de wenkbrauw in kwestie.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Het dood de bacteriën, dat is in dit geval de bedoeling. Het is alleen verdomd pijnlijk voor de wenkbrauw in kwestie.


    Ik ben bij een piercer geweest en die zei dat je echt een alcohol mocht gebruiken.


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    (...)

    Dat klopt inderdaad niet helemaal. Ik had bij mijn neusbel maar even last (een weekje of zo)


    ik ga het minstens 2x per dag goed schoonmaken, misschien valt de schade mee.
    zo niet, dan gaat hij er definitief uit :(


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    MExTOxYOU schreef:
    (...)

    ik ga het minstens 2x per dag goed schoonmaken, misschien valt de schade mee.
    zo niet, dan gaat hij er definitief uit :(


    Ik zou het desnoods 3x per dag schoonmaken. Ik hoop dat het goed komt!


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    (...)

    Ik zou het desnoods 3x per dag schoonmaken. Ik hoop dat het goed komt!


    ik houdt je op de hoogte ;)


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    MExTOxYOU schreef:
    (...)

    ik houdt je op de hoogte ;)


    Dankje (:
    Ik ben wel benieuwd hoe dit af gaat lopen namelijk.


    26 - 02 - '16

    Sverige schreef:
    (...)

    Het dood de bacteriën, dat is in dit geval de bedoeling. Het is alleen verdomd pijnlijk voor de wenkbrauw in kwestie.


    Het probleem is dat het ook goede bacterien dood, dat moet je niet hebben.
    Een oplossing maken van Soda of inderdaad zeezout, met warm water, dat had je goed gedaan. Je kan het het best even laten weken. Moet je even bij de apotheek vragen of ze van die kleine meetbakjes hebben van een paar mililiter, die je bij je hoestsiroop enzo kan krijgen. Daar doe je het in, zet het tegen je wenkbrauw aan ongeveer 10 minuten zo laten, twee tot drie keer per dag. Deed ik ook met mijn navelpiercing, die ging ook ineens na ongeveer een half jaar/een jaar ontsteken.


    Your make-up is terrible

    Ahri schreef:
    (...)

    Ik ben bij een piercer geweest en die zei dat je echt een alcohol mocht gebruiken.


    Je bedoelt denk ik geen? [; Als je net knopjes in je oorlellen hebt, moet je met alcohol schoonmaken - uit een potje uiteraard niet uit de fles. Waarom zou het niet mogen bij andere piercings? Wacht, ik ga voor je googelen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Je bedoelt denk ik geen? [; Als je net knopjes in je oorlellen hebt, moet je met alcohol schoonmaken - uit een potje uiteraard niet uit de fles. Waarom zou het niet mogen bij andere piercings? Wacht, ik ga voor je googelen!


    Ik heb ook geen idee, maar ik mocht in elk geval geen alcohol of sterylon op mijn neusvleugelpiercing gebruiken.


    26 - 02 - '16

    In de bovenstaande link post een user van het forum dit:
    ''Ik heb inderdaad altijd begrepen dat je geen sterilon moet gebruiken, maar als je piercing echt ontstoken is probeer je echt wel alles. Ik ben er dus met sterilon altijd het snelst af. Maar nogmaals: het wordt niet aangeraden.'' Het wordt afgeraden, maar het is niet verboden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik blijf er bij dat sterylon of alcohol te agressief is omdat het, zoals Assassin zei, ook de goede bacteriën doodt.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 19:40 ]


    26 - 02 - '16

    Sverige schreef:
    In de bovenstaande link post een user van het forum dit:
    ''Ik heb inderdaad altijd begrepen dat je geen sterilon moet gebruiken, maar als je piercing echt ontstoken is probeer je echt wel alles. Ik ben er dus met sterilon altijd het snelst af. Maar nogmaals: het wordt niet aangeraden.'' Het wordt afgeraden, maar het is niet verboden.


    Sterilon is inderdaad echt ontzettend slecht! Never nooit gebruiken dat spul. :c Wat wel erg goed is in zulke gevallen is met een flesje betadine scrub, dat donkerbruine stinkende spul, te werken.


    Your make-up is terrible

    Ahri schreef:
    Ik blijf er bij dat sterylon of alcohol te agressief is omdat het, zoals Assassin zei, ook de goede bacteriën doodt.


    Tja, dan zeg ik huisarts. Je zegt zelf al dat je wenkbrauw een halfjaar is ontstoken, of je hebt een ernstige fout in je zin gemaakt. Als dat werkelijk zo is, moet je naar de huisarts voor onderzoek. Het kan gevaarlijk zijn en doorslaan op plekken waar je niet zo makkelijk een zalfje op doet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife