• Heey mensen,
    gister bij dansen na de opwarming leerde we het nieuwe dansen en hadden we een aantal vage bewegingen die we aantal keer moesten doen. Nu doet aan mijn linker kant mijn boven been stik veel zeer, nergens anders gelukkig. trappen op en af zijn echt een hel.

    Heeft iemand tips hier tegen? En werkt het als je het dan extra beweegt of juist niet?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Neem een heel warm bad. Het is niet alleen lekker, maar het helpt ook :')
    En niet extra bewegen, gewoon evenveel bewegen als je normaal doet.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 17:23 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Iets warms ertegen houden (zoals een kersenpittenkussen), je been laten masseren (maar dan wel grondig) en als dat lukt je oefeningen die je in de les doet om op te warmen (: ik heb dit heel vaak aan de hand.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ga geen wilde bewegingen doen, maar hou je been ook niet de hele tijd stil want dan kunnen je spieren gaan verzuren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    yoga. :Y) en dan wel een rustige variant.


    You are beautiful, you are love.

    @Junns ik heb echt de hekel aan in een bad liggen op een een of andere manier maar ik ga zo lekker even douchen. en kwa beweging doe ik ook normaal gewoon.

    @Frodo
    dat is een slimme. ik ga die doen en wat rek en strek dingen op mijn bed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb spierpijn van gym :C


    Pretty is just a pretty word.

    Zorg dat je spieren warm blijven, met warmtepleisters of zo ;3


    26 - 02 - '16

    Warmtepleisters.. Heb ik ook altijd bij me :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Junns schreef:
    Neem een heel warm bad. Het is niet alleen lekker, maar het helpt ook :')
    En niet extra bewegen, gewoon evenveel bewegen als je normaal doet.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ahri schreef:
    Zorg dat je spieren warm blijven, met warmtepleisters of zo ;3
    daarvan heb ik dus echt nog nooit gehoordxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Doorgaan met rekken en strekken. Vijf minuten eerder naar dansles zodat je goed warm wordt. Spieren zijn belangrijk. En na de training niet gelijk stoppen, met even rekken zodat je spieren geleidelijk aan afkoelen. Je spieren krijgen een optater als ze opeens warm worden van bewegen en de koude licht in gaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    heey nog even een vraagje oftwee
    die andere vriendinnen van dansen hebben bijde een verdraaide spier en er ook last van. zou het kunnen dat ik het ook heb??
    bij mijn bovenkant van mijn voet doe t het pijn en de bloedvaat die daarloop zie je nu duidelijk en tsja niet echt uitsteken maar wel omhoog. wat zou dit kunnen zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan