• Hee,,

    Ik ga binnenkort mijn verjaardag vieren met een van mijn beste vrienden. Nu hebben we na een lange tijd een afspraak kunnen maken op een zaterdag. Maar goed; hij komt nu dus naar Amsterdam (waar ik woon) en we willen dan iets leuks doen. Maar, hij en ik, hebben geen idee WAT?? Ik heb veel gezocht op internet maar stuit dan op het anne frank huis, van gogh museum etc :| Weten jullie iets beters/leuks? Het liefst net al te prijzig natuurlijk :) (En aangezien hij een jongen is is shoppen dus ook geen optie)

    Alvast bedankt!! (flower)

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Oh toen ik in Amsterdam had ik maar 2 uur tijdens uitwisseling. Toen hebben we 3 winkeltjes gehad in de Kalverstraat(?). Ik ben vet jaloers grr(no_chears)

    De markt is zoveeeeeel leuker dan die saaie winkels.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    De markt is zoveeeeeel leuker dan die saaie winkels.

    Ja sws want die saaie winkels hebben wij hier om de 2 meter in een winkelcentrum -,-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gewoon de specifieke en leuke dingetjes laten zien. Aparte winkeltjes en typische plekken. Maar voor de rest heb ik geen idee, ik ken het daar niet goed; ik ben er nog maar 1/2x geweest. Toen ik naar A'dam ging naar iemand hebben we gewoon de hele dag door de stad gebanjerd en dat vond ik al super leuk/gezellig.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    In de kerstvakantie is er een meeting van Q wss in de Amsterdam Dungeon.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lekker naar de Dam, shoppen in de stad, naar Pathé. Er is echt óntzettend veel te doen hoor.


    The odds are néver in our favor.