• Ik heb een beugel. Ja. Sinds vanmorgen.
    Doet het pijn? Nja, pijn kun je het niet noemen, er staat meer heel veel spanning op wat ik toch enigszins wel voel.
    Hoe lang? Half jaar tot driekwart jaar. Valt wel mee, toch?

    Oh, het is een plaatjesbeugel overigens.

    Dus, wie heeft nog een beugel (gehad)?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb nu, wat zal het zijn, bijna zes jaar een beugel? Tot de middelbare met een plaatje gelopen. Stelt niets voor, doet ook geen pijn nee. Daarna onder brackets (slotjes, blokjes?), toen brak ik m'n tanden en 'lag 't een tijdje stil'. Ondertussen ook al een tijdje boven brackets, sinds een maand met elastiekjes. Als ik ze goed draag, ben ik er met kerst allemaal vanaf. FINALLY D:
    Brackets doen trouwens wel flink pijn in het begin. Kon echt een paar dagen nauwelijks eten x'D


    i put the fun in funeral

    Wees blij dat je alleen maar dat voor een half jaar moet
    Ik moet over drie weken 4 wijsheidstanden laten 'trekken', met een operatie. een maand later moet ik blokjes laten plaatsen, voor 1 à 1.5 jaar. Daarna een operatie om mijn onderkaak naar voor te zetten, en dan nog blokjes voor een jaartje.

    Ohja. en na de eerste operatie moet ik 2 weken vloeibaar voedsel, en dan 4 weken 'zacht' voedsel. En dat voor zo'n eter als ik

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:01 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik krijg misschien een beugel en daarna een kaakoperatie. Greaaaat.
    Mn tanden staan verder recht, heb alleen een kleine overbeet.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb sinds juli een beugel en bij mij was het wel extreem, ik had echt zo veel pijn, ik kon bijna een week alleen soup en pap eten.
    Maar het kan ook echt meevallen. Hopelijk is dat in jouw geval.

    Nu merk ik haast niet eens meer dat ik een beugel heb!
    Ik heb ook plaatjes, trouwens.

    Nooit gehad. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ben er nu al een klein jaar een half vanaf.


    Tears are words the heart can't say.

    LoveLWWY schreef:
    Wees blij dat je alleen maar dat voor een half jaar moet
    Ik moet over drie weken 4 wijsheidstanden laten 'trekken', met een operatie. een maand later moet ik blokjes laten plaatsen, voor 1 à 1.5 jaar. Daarna een operatie om mijn onderkaak naar voor te zetten, en dan nog blokjes voor een jaartje.

    Ohja. en na de eerste operatie moet ik 2 weken vloeibaar voedsel, en dan 4 weken 'zacht' voedsel. En dat voor zo'n eter als ik


    Sound like a real winner!
    Ik hoef alleen maar mijn bovenkaak rechtgezet te hebben, dus hoef ik maar een nachtje te blijven als alles goed gaat.
    Verder kan ik de dag erna gewoon zachtjes eten. En ja, ik ben ook een eter! Vandaag kreeg ik zelfs nauwelijks spaggethi naar binnen... En het was nog zo lekker!!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eerst 3 jaar beugel en dan operatie. Bovenkaak laten breken+ metalen plaatjes laten steken.
    Met de beugel beginnen over 1 jaar.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    ik heb nu al 4 jaar een beugel...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik heb zelf ook een beugel gehad. Vorig jaar in de zomer mocht hij eruit. Ik heb er veel last van gehad en helemaal wanneer de draadjes strak werden getrokken. Ik kon amper eten want het deed echt pijn. Maar de pijn was het waard, want mijn gebit ziet er stukken beter uit nu! Ik wens je veel sterkte met je nieuwe beugel!

    Ik heb 4 jaar lang een beugel gehad en ben heel blij dat ik die heb gehad, want mijn tanden staan nu echt super recht en vroeger was het echt te erg. Haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Succes ermee. Ik heb er ook een gehad. Een klepje zegmaar, op mijn gehemelte of zo. Ik was 3 kilo afgevallen omdat ik er niet mee kon eten bij het begin, maar later lukt het wel hoor.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik heb iets van 2 a 3 jaar een beugel gehad...misschien zelfs 4...ik weet het niet meer...deed behoorlijk pijn, de volgende dag...vreselijk...
    Nu heb ik een ijzerdraadje onder achter mijn tanden en boven ook één. Die gaat er over ongeveer 5 a 10 jaar uit...
    Dat was trouwens een blokjesbeugel...

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:16 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.