• Ik heb een beugel. Ja. Sinds vanmorgen.
    Doet het pijn? Nja, pijn kun je het niet noemen, er staat meer heel veel spanning op wat ik toch enigszins wel voel.
    Hoe lang? Half jaar tot driekwart jaar. Valt wel mee, toch?

    Oh, het is een plaatjesbeugel overigens.

    Dus, wie heeft nog een beugel (gehad)?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nooit gehad. c;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Matsuyama schreef:
    Ik heb nog nooit een beugel gehad en ik heb er geen 1 nodig ^^. Mijn zus heeft een boven en onder beugel.

    dat heb ik dus ook :/
    ik heb echt de lelijkste beugel ooit ;/


    •*• Lululu •*•

    Patholoog schreef:
    Oh en jongens! Hartelijk bedankt voor het moed inpraten voor morgenvroeg eh! Haha.

    Veel succes^^

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:10 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb een beugel onder en boven + een buitenboord beugel.
    Ik zit er waarschijnlijk 2 jaar aan vast D:. Mijn beugel onder heb ik pas net en wat doet dat pijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik moet er nog steeds een, maar onze ortho is echt vreselijk in duidelijkheid geven. Hij zegt nu al anderhalf jaar dat ik er 'binnenkort' een krijg.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Patholoog schreef:
    Oh en jongens! Hartelijk bedankt voor het moed inpraten voor morgenvroeg eh! Haha.

    hehe :)
    maar ik heb geen plaatjesbeugel dus misschien voelt dat anders aan. Ik heb zo'n naar ding waar er een soort van plastic blokken op mijn beugel zitten waardoor mijn boven tanden vanzelf naar achteren gaan en mijn onder naar voor...


    •*• Lululu •*•

    Patholoog schreef:
    Oh en jongens! Hartelijk bedankt voor het moed inpraten voor morgenvroeg eh! Haha.


    You're welcome! Hahaha, bereid je maar voor op 2/3 weken lang vloeibaar voedsel. Ik kon de eerste 2 weken enkel spaghetti eten door te slurpen, maar mijn tanden op de vork deden al pijn. Oh, en vla! Heel veel vla overdag.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb 4 jaar lang een beugel gehad.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    je hebt best wel geluk dat die van jouw maar een half tot driekwart jaar moet >.< ik heb de mijne nu al een jaar, en moet nog minstens 7 maanden, maar dat is het minimum, mijn orthodontiste kennende ben ik der volgend jaar nog niet vanaf >.<
    Ik moet ook een nachtbeugel daarbij dragen dit marteltuig:


    alleen is de mijne wit en heeft ie ieniemienie rekkertjes. Ik draag hem nu al bijna een half jaar, en moet nog minstens die tijd >.< stomme kruisbeet en stomme middeleeuwse methodes >.<

    Maar terug naar jou, heel veel sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 18:14 ]

    Ik heb in groep zeven een buitenboord beugel gehad, voor een halfjaar. Gelukkig hoefde ik hem alleen maar s' nachts in.

    Valentino schreef:
    (...)

    You're welcome! Hahaha, bereid je maar voor op 2/3 weken lang vloeibaar voedsel. Ik kon de eerste 2 weken enkel spaghetti eten door te slurpen, maar mijn tanden op de vork deden al pijn. Oh, en vla! Heel veel vla overdag.

    Nee, hoor, dat hangt echt af van persoon tot persoon.
    Ik heb er nooit last van gehad. Noch vanboven, noch vanonder.
    De dag dat ik mijn beugel kreeg heb ik nog frieten gegeten en de dagen erna gewone aardappels met worst/gehakt...
    Een klein beetje pijn, traag eten, och, niet kleinzerig zijn!
    Edit: leer maar sandwiches eten, stokbrood en pistolets zullen met veel moeite zijn.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 18:46 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    2,5 jaar geleden is mijn beugel eruit gehaald, ik heb hem anderhalf jaar gehad.


    Take risks and conquer your fears.

    Valentino schreef:
    (...)

    You're welcome! Hahaha, bereid je maar voor op 2/3 weken lang vloeibaar voedsel. Ik kon de eerste 2 weken enkel spaghetti eten door te slurpen, maar mijn tanden op de vork deden al pijn. Oh, en vla! Heel veel vla overdag.

    Verschild per persoon. Ik heb er maandag een plaatsjes beugel onder gehad en heb er nu nog last van. Bij mij duurt het 4 dagen voor dat eten een beetje normaal wordt en 7 dagen voordat de pijn bijna helemaal weg is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eepiline schreef:
    (...)
    Nee, hoor, dat hangt echt af van persoon tot persoon.
    Ik heb er nooit last van gehad. Noch vanboven, noch vanonder.
    De dag dat ik mijn beugel kreeg heb ik nog frieten gegeten en de dagen erna gewone aardappels met worst/gehakt...
    Een klein beetje pijn, traag eten, och, niet kleinzerig zijn!
    Edit: leer maar sandwiches eten, stokbrood en pistolets zullen met veel moeite zijn.


    Dat is waar. Ik eet juist elke dag een pistolet. Dus daar heb ik dan weer geen last van. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Die pijn ga je morgenochtend voelen, geloof me. Hahaha. Ik heb mijn beugel nu twee jaar, ik zou hem ongeveer 10 maanden hebben, dus bereid je maar voor. Die orthodontisten liegen daar altijd over. ;a


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.