• Hee guys,
    ik heb 4 storylijnen bedacht en ik ben benieuwd welke jullie het leukste lijkt.. Je hoeft het niet persé te lezen hoor, maar ik ben gewoon beniewd naar je mening!
    Graag in een reactie een van de cijfers van de story <3
    xxx

    Story 1) Het gaat over een meisje van 17. Ze woont in Nederland en speelt hockey in het Nederlands hockeyteam, op topniveau dus. Dit jaar doet ze voor het eerst mee aan de Olypische spelen. De Olympische spelen zijn in Canada. Natuurlijk is Justin Bieber daar ook. Ze ontmoeten elkaar op een afterparty...

    Story 2) Het gaat over een meisje van 17. Ze woont in Nederland. Ze gaat naar Canada omdat haar nicht meedoet aan de Olymische spelen -die dus in Canada zijn-. Ze ontmoet daar op een afterparty Justin Bieber...

    Story 3) Het gaat over een meisje van 18. Ze woont in Nederland en gaat voor een jaar naar Canada voor high school. Ze ontmoet daar 2 kinderen, Jazmyn en Jaxon. Ze word hun oppas. Als op een dag dat ze aan het oppasen is Justin Bieber binnen stapt gebeurt het...

    Story 4) Het gaat over een meisje van 18. Ze woont in Nederland en gaat voor een jaar naar Canada voor high school. Ze ontmoet daar Ryan en Chaz. Ze heeft niet door dat het de beste vrienden zijn van dé Justin Bieber. Op een dag komt Justin weer naar Canada en ontmoet daar via Ryan en Chaz, het meisje...

    Story 3 (;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    1.

    4 (:


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    TakeMeHomex schreef:
    4 (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    TakeMeHomex schreef:
    4 (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Numero uno.


    Don't find love. Let love find you.

    4.


    Reading a good book is like taking a journey.

    dankje guys, ik ga story 4 verder uitwerken omdat daar de meeste stemmen voor zijn. Als ik het verhaal geactiveerd heb zal ik de link hier wel plaatsen (:
    xoxo