• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Hij buigt zich naar me toe maar kust me nog niet. Ik kijk hem aan in zijn ogen. 'Durf je het wel aan om niet meer braaf te zijn?' Vraag ik zacht en zwoel. Eens kijken of ik hem daarvan af kan helpen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Jij zit me gewoon uit te dagen.' zeg ik en kijk haar grinnikend aan. 'En ja ik durf het volgens mij wel aan.' zeg ik en druk mijn lippen teder op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik ging rechtstaan en zuchtte.
    "Dank je, man." mompelde ik. "Ik voel me net een klein kind." mopperde ik zacht. Ik hoor blij te zijn en niet dood van verdriet.
    Ik ga trouwen!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Dat ben je niet, het is normaal dat je je zo voelt. Ik stond op het punt zelfmoord te plegen omdat Leslie Nick kreunde tijdens onze seks. Dat is pas iets voor een klein kind.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach onschuldig naar hem. 'Wie? Ik?' Maar hij doet het toch en drukt zijn lippen op die van mij. Ik laat de warmte weer langzaam van hem afnemen en kus hem terug. Die jongen zal ik eens wat laten voelen qua kussen. Ik kus hem intens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik schudde mijn hoofd.
    "Weet je. Wij gasten willen gewoon veel te stoer doen... En toch kan ik het niet laten. Ik voel me zwak als ik huil." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew
    Ik tik met mijn tong tegen haar ondelip en laat mijn handen naar haar heupen glijden en trek haar nog wat dichter tegen me aan.

    Jake
    'Het zit gewoon in onze natuur.' verklaar ik en sta op. Ik kijk naar de hemel en het is al redelijk donker. Tof.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik glimlach en open mijn mond dan als ik zijn tong voel en de kus verandert in een tongzoen. Ik strijd voor dominantie, eens kijken of hij tegengas kan geven. En ik voel zijn handen op mijn heupen en dat hij me dichter naar zich toe trekt. Perfect.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik begin terug te strijden met mijn tong en wrijf zachtjes met mijn duimen over de huid net boven haar bikinibroekje en ga iets op haar liggen zodat het gemakkelijker is om haar te zoenen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik mompelde wat instemmingen.
    "Ik ga maar eens terug." zei ik na een tijdje. "Voor Alexi wakker wordt of zo... Ga je mee? Of ga je naar Leslie?" vroeg ik hem toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mich
    De tongzoen is een strijd om dominantie maar ik geef echt niet zomaar op. Ik krijg een rilling als ik Drew's duimen net boven mijn bikini broek randje voel. Hij komt iets op me liggen. Hm, hij is goed. Ik ga met mijn nagels over zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ga mee, ik en Les zijn het eens geworden dat we het rustiger aan doen.' zeg ik en loop met hem naar de kamer. Ik zie Alexi slapen en grinnik even voor ik een trainingsbroek pak en een boxer en me omkleed in de badkamer.

    Drew
    'Mama kijk die mensen zijn vies aan het doen.' hoor ik een kindje zeggen en ik maak mijn lippen lachend los van de hare. 'Oeps.' zeg ik dan droog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik schop gewoon mijn schoenen uit en kruip in mijn eigen bed. Ik ga met mijn gezicht naar de muur liggen en rol mezelf helemaal op in mijn bed.
    Ik sla mijn armen om mijn knieën en staarde naar de muur voor me.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mich
    Ik kan het niet laten om te lachen. 'Dat kind, nog zo onschuldig,' zeg ik dan met een spijtige glimlach. Dat zal wel snel veranderen. Ik grinnik dan. 'hm, toch niet zo braaf als ik dacht.' En ik knipoog naar hem. Het kind is weer verder gelopen met haar moeder en ik druk weer een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Blijkbaar niet, wil je hier nog blijven of terug gaan?' vraag ik haar en strijk even met mijn vinger over haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'