• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik ben verloofd." grijnsde ik.
    "Ik heb Alexi ten huwelijk gevraagd en ze zei ja!" zei ik blij en probeerde niet te gaan jubelen of iets anders gênants te doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew
    Ik ril zachtjes even en kijk haar even aan. Mijn ogen glijden vanzelf weer naar haar lippen en ik kijk dan vlug weg.

    Jake
    'Echt?' zeg ik grijnzend. 'Fantastisch voor je dude.'
    Ik denk even na en kijk hem aan. 'Wanneer vertel je haar over de weddenschap?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik moest al een tijd nadenken voor ik wist waar hij het over had.
    "Ah shit... Als ik dat zeg dan denkt ze natuurlijk dat ik niet serieus ben... Ik wil haar niet weer pijn doen!" riep ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik lig op mijn bed en kijk naar het plafond. Dan komt ineens Luna binnen. 'Zo zo, wat deed Nick in jouw kamer?' Vraagt ze dan. En ik kijk op en zucht. 'Niets bijzonders Luna,' zeg ik dan. Ik kijk naar mijn evenbeeld. We zijn best wel verschillend. 'hm. Oke,' zegt ze. Maar ik zie dat ze wat anders denkt. Ze loopt naar mijn bed toe en gaat erop zitten. 'Ga weg Luna,' zeg ik dan. Maar ze schud haar hoofd en lacht dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht. 'Je moet het haar ooit zeggen Ax, ze komt er ooit wel achter.' Ik weet dat het niet gemakkelijk voor hem is maar hij mag ook niet tegen haar liegen. 'Maar wacht inderdaad nog even.' zeg ik zachtjes 'Misschien zelf tot na jullie getrouwd zijn dan weet ze ook wel dat je het meent.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik zie dat zijn blik heel even afglijdt en dan snel weer ergens anders heen schiet. Ik grinnik en nestel me tegen hem aan. Hm, heerlijk zo. 'Is dit beter?' Vraag ik dan nogmaals aan hem, lieflijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    'Veel beter.' zucht ik en houd haar stevig vast. 'Vind je toch niet erg he?' vraag ik grinnikend en kijk haar weer aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Hij kijkt me weer aan. 'Volgens mij was ik niet degene die daarstraks het water in vluchtte omdat die dacht dat hij een fout maakte door iemand te zoenen,' zeg ik dan met een lichte grijns. En ik kijk hem ook aan. 'maar nee, totaal niet erg.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Jah." zuchtte ik. "Ik zal het haar inderdaad wel moeten zeggen." mompelde ik en liet me plots gewoon op de grond zakken, met mijn handen in mijn haar.
    "Ik weet niet hoe dit verder moet, Jake. Ik kan die glimlach niet blijven faken." Natuurlijk wist hij ook helemaal niet waar dit allemaal over ging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew
    Ik kijk blozend weg en kijk naar de zee terwijl ik haar blijf vasthouden.
    'Blijkbaar ben ik netjes opgevoed.' grinnik ik zachtjes.

    Jake
    'Wat is er aan de hand?' vraag ik hem en kijk hem fronsend aan. 5 minuten geleden was hij bijna aan het flippen omdat hij verloofd is en nu?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik legde mijn hoofd teen mijn knieën en schudde mijn hoofd.
    "Ze is dood, man. Ik ben ze kwijt." ik keek met tranen in mijn ogen naar hem op. "Ik heb geen moeder meer."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik geef hem wat onhandig een boyshug en kijk hem aan.
    Ik weet niet echt wat te zeggen, ik ben niet goed in die dingen. 'Hoe?' kan ik alleen zachtjes fluisteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Hij bloost gewoon. Ik heb het duidelijk verkeerd ingeschat. Volgens mij is dit echt een broekie. 'Dan moet je misschien wat minder braaf worden,' stel ik onschuldig voor en ik ga met mijn wijsvinger over zijn borstkas langzaam naar beneden. Heel langzaam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Dat weet ik niet." mompelde ik. Ik begon mezelf weer bij elkaar te rapen. Ik mocht me zo niet laten gaan.
    "Vanmorgen belde mijn pa me... En toen ik daar aankwam..." ik schudde mijn hoofd en mijn stem stokte even in mijn keel. "Er was bijna niets meer van haar over, man. Ze was meer bloederig vlees dan... zichzelf."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew
    Ik bijt op mijn lip en mijn ogen dwalen weer af naar haar lippen en ik buig me nog iets naar haar toe. Er zit nog een centimeter of zo tussen onze lippen in.

    Jake
    'We vinden de dader wel Ax. En als we hem vinden....' zeg ik iets dreigend en maak mijn zin niet af. Hij weet best wat ik bedoel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'