• De grote strijd is gestreden en de Avengers vinden het genoeg geweest. Voordat ze stoppen wil SHIELD echter nog één ding van hun vragen. Het opleiden van de next generation Avengers. De nieuwe superhelden zullen om moeten kunnen gaan met hun krachten, gevoelens én verstand. Want voordat ze het weten zullen ze al op de proef gesteld worden...


    Oke, wat ik van jullie vraag: willen jullie voor mij nieuwe Avengers creeëren. Ik weet nog niet hoeveel ik er ga gebruiken, ik kies gewoon de beste uit. Ook hebben we een nieuwe slechterik nodig. Dit is ook een vriend, familie lid van Loki. Het mag een jongen of een meisje zijn...

    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Heldennaam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Geslacht (niet alleen maar meiden!)
    Karakter (uitgebreid. Niemand is perfect!):
    Superheldenkrachten (niet té veel krachten alsjeblieft):
    Superhelden outfit:
    Uiterlijk(uitgebreide beschrijving én Foto, Dianna Agron is bezet):
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen?


    O even een vraagje
    als jullie de rollen krijgen, hoe willen jullie genoemd worden onder vrienden?
    bij de voornaam of bij de heldennaam? Ik wil ook de superheldenoutfit hebben haha


    Onze nieuwe Superhelden:
    Scarlett - Kenickie
    Munro - Barton
    Bella - Barton
    Noa - Asteria
    Devin - XblackXnekoX
    Matt - Asteria

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 13:16 ]


    Miep

    Misschien vul ik zometeen wel een rol in. C:


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Affetto schreef:
    (...)

    Dit is echt een goede rol, hihi! Maar Andrew Garfield is toch ook Spiderman? En die zit bij de Avengers (ten minste, in de comics..)
    Sorry, ik doe vervelend. :c


    Wooow ja nu je het zegt. Anouk, vind je dat erg, want anders geef ik hem een ander uiterlijk hoor! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Barton schreef:
    (...)

    Wooow ja nu je het zegt. Anouk, vind je dat erg, want anders geef ik hem een ander uiterlijk hoor! (:


    Nee hoor Sanne. Want hij zit niet bij de Avengers uit de film en ik gebruik alleen hun


    Miep

    O even een vraagje
    als jullie de rollen krijgen, hoe willen jullie genoemd worden onder vrienden?
    bij de voornaam of bij de heldennaam?


    Miep

    Het is voor een story, toch? Niet voor een RP-topic?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 18:44 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Kenickie schreef:
    O even een vraagje
    als jullie de rollen krijgen, hoe willen jullie genoemd worden onder vrienden?
    bij de voornaam of bij de heldennaam?


    Munro en Arabella alle twee gewoon bij hun voornaam. Arabella wordt vaak Bella genoemd. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Affetto schreef:
    Het is voor een story, toch? Niet voor een RP-topic?


    haha ja.


    Miep

    I alswo want superhelden pakjes, outfits weetikhet allemaal. haha. Het mogen ook gewone kleren zijn. Wat jullie fijn vinden.


    Miep

    Evelyn gewoon bij d'r voornaam en dit is d'r outfit(yay resident evil):


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Tori gewoon bij naam. Ik denk een Shield uniform als kleding.


    Shoganai i ne~

    Hihi vul nog een jongen voor je in : )
    Rol:Avenger-jongen
    Voornaam:Devin (ook gewoon in "vriendengroep" )
    Achternaam: Howell
    Volledige naam:Devin Gregory Howell
    Heldennaam: Crack
    Leeftijd en geboortedatum: 23 (30 Augustus 1989)
    Nationaliteit:Engels
    Geslacht: mannelijk
    Karakter: Devin is altijd een onopvallende jongen geweest. Hij is iemand die liever alleen is dan dat hij met anderen moet werken. Hierdoor kan hij wel een arrogant overkomen. Hij is nogal socially awkward dus weet niet hoe hij met andere om moet gaan en durft geen hulp aan anderen te vragen. Als Devin eenmaal iemand vertrouwt heeft hij er nog steeds moeite meer, maar hij vindt je dan wel opracht aardig en gaat graag met je om. Hij is niet iemand die snel boos wordt, maar kropt woede vaak op en eet daardoor zichzelf een beetje op.
    Superheldenkrachten:Devin is verdomd snel. Dat ic.m. wapens is een beetje zijn kracht
    Superhelden outfit:


    zoiets, maar dan zonder de boog en pijlen :'D
    Uiterlijk:


    Jensen Ackles
    Devin is ongeveer 1,80 lang en heeft groen/bruine ogen. Hij heeft kort bruin haar. Devin heeft een gespierd lichaam, maar laat het niet vaak zien. Hij draagt vaak een beetje los zittende kleding, maar niet té baggy.
    Familie: Devin heeft een vader, moeder en 2 zusjes (11 en 14 jaar) Hij heeft geen goede band met zijn ouders, maar met zijn zusjes, Amy en Fay, kan hij het goed vinden.
    Extra: Hij is verslaafd aan lolly's
    Waarschuwen?Graag :3


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Rol: Avenger - meisje
    Voornaam: Alexandria
    Achternaam: Norvis
    Volledige naam: Alexandria ' Mikaela ' Norvis
    Heldennaam: Miss. change maar gewoon Change
    Leeftijd en geboortedatum: 14/09/1993 - 19jaar
    Nationaliteit: Grieks
    Geslacht : meisje
    Karakter : impulsief, grappig, is snel op haar tenen getrapt dus ze kan vaak uitvliegen voor de kleinste dingen, ze is aardig (soms) houd ervan om mensen te manupileren, houd ervan om tegen te spreken voor alles heeft ze een antwoord klaar.
    Superheldenkrachten : Alexandria heeft de kracht om zich onzichtbaar te maken, beheerst de krachten van de natuur : zowals aarde, water, vuur en lucht. zelf kan ze een beschermschild maken en kan ze zich zelf genezen.
    Superhelden outfit: Alexandria draagt het liefs van al dit :


    Uiterlijk:



    Alexandria is 1m 70 en heeft een slank postuur wat heel veel aandacht trekt bij de meeste jongens zoals haar borsten. Alexandria heeft een fijn gezicht en lang sluik bruin haar tot aan haar onderrug ( foto moeilijk tezien maar het moet zo zijn^.^) haar lippen zijn volle lippen die ze graag rood verft met lippenstift en een glansende gloss. haar ogen zijn kastanjebruin die ze omtovert in een zwoele look met zwarte mascara en grijze oogschaduw ( geen idee hoe dat noemt en ik vind het ook nergens :s)
    Alexandria draagt haar haar altijd los, en als het soms eens moet maakt ze een hoge staart op haar hoofd. ze heeft ook een licht getinte huid die ze van nature heeft. haar nagels zijn altijd gelakt in rood ( ze is geen chichi madam hé ^.^)
    Familie: ze heeft een jongere zus van 15, ze zijn samen opgegroeid omdat haar ouders geld problemen hadden werden ze ter adoptie gesteld in een weeshuis. de meisjes zijn onafscheidelijk van elkaar. haar naam is Taylor Norvis.
    Extra: Aleandria heeft op haar linker arm onder haar pols een tattoe staan van een de griekse god Zeus omdat die staat voor macht, leiderschap en vrijheid iets waar ze erg in gelooft. inderdaad, ze is gefascineerd in de Griekse Mythologie.
    Waarschuwen? jhaaa zekerst :D

    hopelijk vond je het goed :D

    WhiteTiger

    (flower)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Een aantal rollen zijn al bekend
    ik wil nog JONGENS
    en een slechterik


    Miep

    Ik maak nog een jongen!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Asteria schreef:
    Ik maak nog een jongen!


    dat zou heel fijn zijn:Y)


    Miep