• J K Rowling has admitted she would write another Harry Potter book, but only if she had the right idea.

    In an interview with the BBC the author said: "It was murder saying goodbye.

    "Now if I had a fabulous idea that came out of that world - because I loved writing it - I'd do it."

    More than 450 million copies of Rowling's seven Potter books have been sold worldwide, with eight blockbuster films based on the stories made as well.

    Rowling, whose first book for adults is about to be published, said she could potentially return to the series in the future.

    "I've got to have a great idea. I don't want to go mechanically into that world and pick up odds and ends and glue them together.

    "It would make a mockery of what those books mean to me."

    New film version
    The best selling author also admitted that she'd like to remake her own version of two of the later Potter films because she felt like they were rushed.

    She added: "There were a couple of the Potters and I definitely knew that they needed another year.

    "I had to write on the run and there were times when it was really tough.

    "I read them, and I think 'Oh maybe I'll go back and do a director's cut', I don't know."


    Wat vinden jullie?

    Twee nieuwe films en een nieuw boek, geweldig! Zeker als het echt zou gebeuren.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 16:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wel, er is net een boek van haar uit, hoewel die niet geweldig scheen te zijn. Maar even OT: Awesome!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    Twee nieuwe films en een nieuw boek, geweldig! Zeker als het echt zou gebeuren.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja , echt fantastich nieuws toch!! nu alleen nog ff afwachten!! :-D

    Leuk voor de fans, echt waar, maar het zal niet meer HP zijn, sinds die hele verhaallijn van Harry wel afgelopen is.
    Maar misschien van de pov v/d zoon van Harry dat het misschien nog iets gaat worden.


    -

    Mockingjayz schreef:
    Leuk voor de fans, echt waar, maar het zal niet meer HP zijn, sinds die hele verhaallijn van Harry wel afgelopen is.
    Maar misschien van de pov v/d zoon van Harry dat het misschien nog iets gaat worden.


    Ik weet zeker dat we nog wel iets zullen merken van Harry. Hij heeft immers de Heer van het Duister verslagen! als trouwe lezer ga ik wel proberen ja. En in het Engels, want dan lees ik ze sneller dan in het Nederlands. =P


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Wel, er is net een boek van haar uit, hoewel die niet geweldig scheen te zijn. Maar even OT: Awesome!


    Wat ik heb gehoord/gelezen was er een discussie over de taal die ze had gebruikt in haar boek, volgens sommige was het taalgebruik te grof.

    Ik zou het te gek vinden als ze nog een boek zou schrijven, zeker weten dat ik die dan ook ga lezen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 16:45 ]


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Wat ik heb gehoord/gelezen was er een discussie over de taal die ze had gebruikt in haar boek, volgens sommige was het taalgebruik te grof.

    Ik zou het te gek vinden als ze nog een boek zou schrijven, zeker weten dat ik die dna ook ga lezen.


    Ik lig niet wakker van taalgebruik. Het is overigens een boek voor volwassenen, wat ook wel een rol speelde in de populariteit ervan.

    Ja, mee eens, ik zal zeker lezen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou het echt geweldig vinden, maar vooral omdat ik weet dat Rowling er echt iets van gaat maken en het niet gaat uitmelken, als je begrijpt wat ik bedoel. Sommige series krijgen steeds meer delen en worden dan steeds slechter, omdat gewoon wordt voortgeborduurd op het eerste idee. En ik weet gewoon dat zij dat niet doet en er echt een originele, nieuwe verhaallijn bij maakt en alles.

    Dus ja, ik ben zeer enthousiast.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    simply awesome ;D ik zou ze zeker lezen.


    Art is the only way to run away without leaving home.

    Mockingjayz schreef:
    Leuk voor de fans, echt waar, maar het zal niet meer HP zijn, sinds die hele verhaallijn van Harry wel afgelopen is.
    Maar misschien van de pov v/d zoon van Harry dat het misschien nog iets gaat worden.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 18:58 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oczy schreef:
    (...)

    Wat ik heb gehoord/gelezen was er een discussie over de taal die ze had gebruikt in haar boek, volgens sommige was het taalgebruik te grof.

    Ik zou het te gek vinden als ze nog een boek zou schrijven, zeker weten dat ik die dan ook ga lezen.


    Oh kom op, het is een boek voor volwassen, wat hadden ze dan verwacht? Hetzelfde brave taalgebruik als in Harry Potter. Mensen moet echt eens buiten hun hokjes gaan kijken -.-
    No offence naar jou toe hé (:

    Ont: Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden, dat van die films vind ik alvast fantastisch, sinds ik die films ook niet zo great vond maar dat van die boeken, Idunno, het is wel goed zoals het is.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zou episch zijn.

    Journalist schreef:
    (...)

    Oh kom op, het is een boek voor volwassen, wat hadden ze dan verwacht? Hetzelfde brave taalgebruik als in Harry Potter. Mensen moet echt eens buiten hun hokjes gaan kijken -.-
    No offence naar jou toe hé (:

    Ont: Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden, dat van die films vind ik alvast fantastisch, sinds ik die films ook niet zo great vond maar dat van die boeken, Idunno, het is wel goed zoals het is.


    Eerlijk gezegd, snapte ik ook niet waarom ze er zo'n punt van maakten.

    En even nog over de boeken, ik was verslaafd aan de HP serie en zoals Waerloga al zei bij Rowling zal er echt een goeie verhaallijn zijn en zal het waarschijnlijk fijn zijn om te lezen.


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    Twee nieuwe films en een nieuw boek, geweldig! Zeker als het echt zou gebeuren.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.