• ik officieel kan zeggen dat ik een vriendje heb! (: We zijn al bijna 2 maanden met elkaar bezig, maar nu is het toch eindelijk zover. Hij zei gisteren dat hij een verrassing voor me had en dat was dat hij het aan me zou vragen. Ik ben echt suuuuuuuuuuuuuper blij nu! Aaaaaaah. Love life.

    Hoe staat het er bij jullie voor in de liefde? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sandrachips schreef:
    Gefeliciteerd!
    Nou, bij mij komt het langzaam, te langzaam, op gang :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ephesus schreef:
    Geen woord over mijn liefdesleven. It's complicated. :c

    Wait ik heb nog wel mijn liefdesleven met Jacco (Sandrachips) *wbw* HAHA

    Eh moeten we misschien naam wisselen? ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gefeliciteerd. Mijn liefdesleven verloopt.. tjah, dat ligt er aan hoe je het bekijkt, aan de ene kant is het nogal onbestaant en aan de andere kant.. nouja, laten we het daar op houden :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Gefeliciteerd!
    En mijn "vlam" is verboden terrein voor mij, want hij heeft al een vriendin en dan zit ze ook bij mij in de klas. Altijd gezellig..


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Limerry schreef:
    Wat leuk voor je!
    Nah, ik blijf forever alone met 72 katten. ;3


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Awwh. c:
    Mijn vriend en ik zijn bijna 6 maanden samen, afstands relatie en vandaag heb ik eindelijk weer wat van hem gehoord na 8 dagen omdat z'n internet eruit ligt en hij deze maand gaat verhuizen.. Hopelijk kan ik 'm aan 't einde van de maand weer zien.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Limerry schreef:
    Wat leuk voor je!
    Nah, ik blijf forever alone met 72 katten. ;3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Wat leuk! Ik heb nu twee weken en twee dagen met mijn lieve vriendje, hihi (:

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 18:50 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat leuk! Gefeliciteerd (flower) Geniet ervan!


    Ik ben inmiddels een half jaar samen met Destined en alles gaat echt heel goed tussen ons (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Awwww zo leuk voor je!
    En bij mij ligt alles stil..


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Awh wat leuk ^^

    Ik ben nu 10 maand en 1 dag samen met mijn vriend. :Y)


    -

    Dat is leuk voor je! (:
    Mijn liefdesleven ziet er nog steeds exact hetzelfde uit als vijftien jaar geleden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Gefeliciteerd!
    Ehm, mijn liefdesleven is vrij boring.... Ik vind een vriend van me al ongeveer een jaar leuk, en iedereen zegt dat het wederzijds is, alleen ben ik te verlegen/bang om iets erover te zeggen tegen hem. Yep, haha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Aaah, dat is echt zo sweet! Ben zo blij voor je!!
    Ik ben nu tweeëneenhalve maand samen met mijn vriendje. En nog steeds kan ik iedere dag mijn geluk niet op omdat ik zo blij ben met hem en hij met mij <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb mijn crush een week gelden gekust maar ik denk dat het gewoon en vriendschappelijke kus was. Mhm, hijs nogal een.onduidelijke jongn.
    Maar superleuk voor jou!!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.