• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil AtearaShooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila EvergreenTsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    Brynn Maddy Danec

    Toen ik zag dat Renesmee viel, schoot ik naar haar toe. Op dat moment werd ze omhoog geholpen en ik zag dat er een klein stukje was gescheurd van de hak die ze aanhad. 'Gaat alles goed?' vroeg ik d'r als eerst. Daarna keek ik naar het meisje tegen wie Renesmee aangebotst was. Meteen werd mijn blik kil. 'Kun je niet even uitkijken?' gromde ik naar haar. 'Je had d'r toch zien aankomen? Of ben je blind?' mompelde ik erachterna.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Het meisje schonk me een glimlach terwijl ze haar groene ogen over mijn gezicht liet glijden. Meteen voelde ik me er erg ongemakkelijk bij, het meisje zag er erg mooi en zelfverzekerd uit. "Het spijt me echt heel erg.." mompelde ik tegen het meisje en haalde mijn hand even door mijn haar. Mijn voeten wiebelde heen en weer in de iets te grote ballerina's terwijl ik de bar afzocht naar Brynn's gezicht. Maar ze stond alweer naar ons, en ze viel uit tegen het meisje. "Nee, het was echt mijn schuld." verzekerde ik Brynn terwijl ik naar de grond keek.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:04 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Woop Woop, even aanpassen :3 ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Haha, ik was net iets eerder ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Haha, ik was net iets eerder ;p]


    || Één minuut, hahaha (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.


    Jezebel Odys Fray
    Mijn ogen gleden over het meisje dat haar ook te hulp schoot. Ik voelde iets van minachting door mijn huid prikken. Ze dácht dat ze zoveel was, zo imposant was. ‘Het spijt me, maar volgens mij is de kinderclub één straat verder.’ Mijn stem klonk neutraal en toch kwetsend. Het was iets dat je kreeg als je mijn verleden bezat. Ik knikte kort naar het misplaatste meisje dat was gevallen. De onzekerheid maakte haar mooi, wist ik. ‘Probeer je gewicht naar je benen te verplaatsen, dan sta je steviger.’ Adviseerde ik haar, voor Lucy zich om mijn schouder stortte. Mijn beste, naïeve vriendin leek veel op mij, alhoewel werd haar schoonheid verhuld in drank.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Brynn Maddy Danec

    Woede borrelde in me op. 'Ik zou je lelijke grote bek maar houden voordat ik hem dicht sla. En nu omdraaien, om die rotkop van jou hoef ik niet meer te zien' siste ik met een dreigende ondertoon in mijn stem. 'Renesmee, wil je naar huis? Oh shit, wat zal die ballerina denken?' mompelde ik. Soepel ging ik op mijn hurken zitten, en keek naar het stukje dat was gescheurt bij de hak. 'Die krijg ik wel gemaakt' zei ik meer tegen mezelf, dan Renesmee. Weer sprong ik op, met mijn blik bezorgt. 'Weet je zeker dat het goed gaat?' vroeg ik zachtjes en voorzichtig. Renesmee was best wel teder en prikkelbaar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Voorzichtig en onzeker glimlachte ik naar het meisje, dat me advies gaf om de volgende keer niet te vallen. Het zat gewoon in de genen, mijn moeder was ook zo onhandig als crap geweest volgens Alice en Carlisle. Brynn was woedend op het meisje, ik snapte het ook wel maar Brynn kon soms ook heel erg uitvallen. "Renesmee wil je naar huis?" ik schudde zachtjes mijn hoofd. "Oh shit, wat zal die ballerina denken?" Een grinnik verliet mijn mond, ze gebruikte het woord nogsteeds. "Weet je zeker dat het goed gaat?" ik knikte zacht. "Gaat prima hoor.." mompelde ik zachtjes.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jezebel Odys Fray
    Er verscheen een geamuseerde glimlach rond mijn lippen terwijl ik kort, verveelt met mijn wijsvingers wenkte. Twee, grote jongens kwamen in actie en fluisterden iets in mijn oor. ‘Luister, Pablo, deze dame is behoorlijk onbeschoft. Wil jij zo vriendelijk zijn om haar naar de uitgang te begeleiden?’ Pablo grijnsde en keek neer op Brynn. ‘Komt u maar, dame.’ Zijn stem was diep, laag en kwam boven de muziek uit. ‘Da-hag.’ Ik wuifde de bitch kort uit voor ik me tussen de menigte naar het midden sneed. Een beetje dansen zou het eigenaardige meisje wel laten vervagen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Brynn Maddy Danec

    Kwaad vloerde ik de man, waarna ik ongemerkt mijn gave op hem gebruikte. Daarna liep ik terug naar het meisje. 'Dus jij wilt mij eruit zetten?' zei ik toen ik achter d'r stond. Zo makkelijk was ik niet weg te krijgen. 'Je vriend was behoorlijk aardig. Jammer dat ie zo onstabiel is. Net als jij' fluisterde ik met een lichte twinkel in mijn ogen. Mijn blonde haren vielen uit de vlecht, langs mijn gezicht zodat je mijn gezicht niet kon zien. 'Wat is er? Verlegen?' vroeg ik en ik schoot naar voren, zodat ik ineens voor d'r stond. 'Don't be. Als jij nou is zelf weggaat, kan je iedereen een plezier doen. Ik help je wel even' grijnsde ik. Ik maakte een snelle beweging, en trapte het meisje naar achter. 'Het spijt me, maar ik kan niet toelaten dat ik eruit word gezet' sprak ik vloeiend uit. Grinnikent knipoogde ik naar Renesmee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    De pijn verdween even snel als hij gekomen was - en groen vuur spuwde angstaanjagend in mijn irissen. ‘Vampier.’ Siste ik tussen mijn tanden door, en klakte afkeurend met mijn tong. ‘Vergiftig me niet met jouw spelende gaven.’ Ik kwam gracieus overeind en trok mijn lip op - waardoor kleine, volmaakte hoektanden verschenen. ‘Wil je míjn gave graag aanschouwen?’ Mijn klank klonk hard en niet veel later danste er een cirkel van vuur om het meisje heen. Plagend likten de vlammen tegen haar benen.
    ‘Volle vampiers zijn bang voor onschuldige vuurtjes, was het niet?’ Een hoge, aantrekkelijke lach vulde de ruimte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    || Nvm (: ||

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 0:03 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    In een klap liet ik iedereen in de zaal, behalve Renesmee, flauwvallen. 'Zozo, een Hybride? Geen zorgen, zie je mijn o-zo-mooie oogjes niet? Ik ben er ook een, schat' lachte ik luid. 'Hoor je mijn hart niet? Ruik je mijn geur niet? Zie je mijn zachtroze - bleke huid niet?' grijnsde ik. 'De vlammen doen me niks. Al waren het er duizend' zei ik opgewekt. 'Renesmee, doe me een lol en ga Embry halen. Ik red me wel' knikte ik naar haar. En met een blik, liet ik ook het meisje in een diepe slaap vallen. Met mijn handen over elkaar bleef ik wachten. Wachten tot dat over een half uurtje ik hieruit zou zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [BOEM! EN TOEN KWAM ER EEN EEEEEENHOOOORN]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Oeh, ik hou van eekhoorns! Maar ik ga slapen! Tot morgen (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.