|| Meh, training ging zo bagger vandaag.. Nu ga ik even alles inhalen! Momentje (: Dankje voor alle beterschap trouwens! ||
Florence Ruth Campbell
Verbaasd keek ik Brynn na, vanuit een hoge boom waarin uitzicht had op het huis van de Cullen's. Geweldig, liet ze me nou echt alleen? Ze glimlachte naar me, ik kon simpelweg gewoon niet gemeen tegen haar doen. "Succes meisje." ik glimlachte een gemeende glimlach, en sprong weer uit de boom. Lillian was weg, Brynn ook. En Edward, die zag nog steeds niet in dat Bella een enorme trut was. Maar ik wist dat hij elk moment kon terugkeren, dus het had geen zin meer. Een zacht briesje tilde mijn haar op en legde het weer neer op mijn schouders. Moest ik met hem gaan praten, of het toch bij de kern aanpakken?
Renesmee Carlie Cullen
Zachte pianoklanken klonken er in de woonkamer, afkomstig van mijn vingers die de toetsen langzaam in drukte. In een willekeurige volgorde, aangezien ik geen zin had om iets serieus te spelen. Alle rust die er in de woonkamer hing werd verstoord door iets wat met een hoop kabaal maakte. Angst vloeide door me heen toen ik me naar het geluid toedraaide. Brynn vloog me om de hals en greep me bij mijn schouders. "Beloof me dat jij bij je familie blijft." zei ze zacht terwijl de greep op mijn schouders versterkte. Ik keek haar verbaasd aan. "Uh, wat is er Brynn?"
Emily Young
Mijn aandacht werd getrokken door een deur die open gaat, een vaak gehoord geluid in dit huis. Claire haar kleine handjes stopten even met het deeg kneden en keek omhoog, ik deed hetzelfde. In de deur opening, voor Seth stond een onbekend meisje. Mijn blik schoot naar Sam, die op de bank lag, niet instaat om ook maar iets te doen. Ze mompelde en zachte hoi en stak haar hand op. Ik schonk haar een grote glimlach en liep achter het aanrecht vandaan om mezelf voor te stellen, met Claire op mijn arm. "Ik ben Emily." mijn lippen krulden zich tot een glimlach. "En ik ben Claire!" zei Claire enthousiast terwijl ze haar mollige armpjes de lucht in gooide.
|| En dan krijg je opeens te horen dat je nog even het 8jarige groepje de dans moet gaan leren, meeeh... Maar ik ga wel, want anders keldert mijn cijfer vast. Acht uur ofzo terug, xx ||
[ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 17:12 ]
But calm, white calm, was born into a swan.