• Één van de dingen die bijna niemand over mij mag weten, maar nu kom ik uit de kast (oeeeh). Nee, even serieus.

    I LOVE YAOI (&ND SHOUNEN AI)!

    Juaaaah, idontknow. Ik vind het gewoon sexy.

    Misschien dat Pandora Hearts mij daarom zo trekt; er zit geen yaoi in, maar er zijn wel van die momenten waarvan je denkt van: hmmmm? Gil, whut re u doin' to poor Oz?
    Maar even serieus, wie vindt yaoi nog meer (stiekem) best wel leuk? ^.^


    Pandora Hearts


    Naruto fanart


    Mueheheeh (*schaamt zich en drukt snel op "maak nieuw topic"*).

    Dit topic is voor zowel shounen ai als yaoi fans bedoeld. (:

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 21:21 ]


    | Reality is for people that lack imagination |



    I love you Break. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    O, ik ben helemaal obsessed met yaoi en shounen-ai en het is geloof ik niet eens raar, want op tumblr zijn er echt heeeeel veel andere meisjes die het ook leuk vinden, dus ja. :'D Zelf vind ik shounen-ai altijd wel leuker dan yaoi, aangezien ik vaak met yaoi het gevoel krijg alsof het alleen maar om de seks draait, zeg maar, maar bij shounen-ai zit er altijd wat meer plot achter. :')


    wth.

    Mayfly schreef:
    O, ik ben helemaal obsessed met yaoi en shounen-ai en het is geloof ik niet eens raar, want op tumblr zijn er echt heeeeel veel andere meisjes die het ook leuk vinden, dus ja. :'D Zelf vind ik shounen-ai altijd wel leuker dan yaoi, aangezien ik vaak met yaoi het gevoel krijg alsof het alleen maar om de seks draait, zeg maar, maar bij shounen-ai zit er altijd wat meer plot achter. :')


    Jaaaaaa, that's true. n__n


    | Reality is for people that lack imagination |

    Lenah schreef:
    Never heard of it. :3


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)


    Such a shame.. ;3


    | Reality is for people that lack imagination |

    Well, hello! I like you! I Love YAOI too. Ben er verslaafd aan whahaha, heb zelfs een eigen Yaoi story geschreven[mee bezig eigenlijk] :3

    Ken je... even denken; Kirepapa?
    Wat ook leuk is, is Junjou Romantica :3 heeft twee seizoenen en een special. Klik


    Ich liebe dich 27.12.23

    Nooit van gehoord :)
    Misschien word het eens tijd dat daar verandering in gebracht zal worden ;)


    •*• Lululu •*•

    LlamaLover schreef:
    Well, hello! I like you! I Love YAOI too. Ben er verslaafd aan whahaha, heb zelfs een eigen Yaoi story geschreven[mee bezig eigenlijk] :3

    Ken je... even denken; Kirepapa?
    Wat ook leuk is, is Junjou Romantica :3 heeft twee seizoenen en een special. Klik


    Kirepapaaa <3
    En hoe heet je story? I wanna reaaad! :'DD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Uhuh. Ik heb laatst nog een yaoi kind of drawing gemaakt :3
    En ja, ik hou ook van yaoi (a') oke, er zitten hier op Q twee vriendinnen van mij, die weten dat dan ook weer xd


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Stuur zo de link :P


    Ich liebe dich 27.12.23

    Omfg, yaoi is zo adsgjdkjkglf <3________________________<3
    Maar ik heb volgnes mij dus echt alle yaoi anime's bekeken dus nu probeer ik een paar leuke manga's te vinden. ;-; Als iemand suggesties heeft zijn ze welkom.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    *nosebleed*
    *afgeleid door de geweldige yaoi pics*
    hunh? zei iemand iets...
    Yaoi! :9~

    I feel like writing a Naruto yaoi oneshot, maar kan geen pairing kiezen. Da's frustrerend. Serieus frustrerend. Ugh, als iemand een pairing weet, hoe crack 't ook mag wezen, gooi 't eruit, want ik kan niet kiezen en wil wat doen aan m'n schrijfkriebels D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    LlamaLover schreef:
    Well, hello! I like you! I Love YAOI too. Ben er verslaafd aan whahaha, heb zelfs een eigen Yaoi story geschreven[mee bezig eigenlijk] :3

    Ken je... even denken; Kirepapa?
    Wat ook leuk is, is Junjou Romantica :3 heeft twee seizoenen en een special. Klik


    Ja ;o.
    Die was wel heel vaag... Ik heb hem gekeken maar wel heel de tijd met de gedachte van; Oké, the fck kijk ik ? xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uchiha schreef:
    I feel like writing a Naruto yaoi oneshot, maar kan geen pairing kiezen. Da's frustrerend. Serieus frustrerend. Ugh, als iemand een pairing weet, hoe crack 't ook mag wezen, gooi 't eruit, want ik kan niet kiezen en wil wat doen aan m'n schrijfkriebels D:.

    Kies NarutoxGaara!


    Quiet the mind, and the soul will speak.