• Twee personen die samen met hen een serie willen schrijven.

    We willen namelijk een serie schrijven over 4 personen van Quizlet die een meeting houden. Daar komen ze TH tegen en dan...


    Het leek ons leuk om dat te schrijven met nog 2 andere personen die samen met ons afgewisseld een deel schrijven vanuit hun POV.

    Dus lijkt het je leuk om mee te schrijven, vul dit even in:

    Naam:

    Leeftijd:

    En een stukje zelfgeschreven verhaal (mag uit een quiz komen):


    WE KIEZEN DE BESTE!



    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    IKKEEE =D

    Naam;Paris(Siham)
    Leeftijd;12
    En een stukje zelfgeschreven verhaal (mag uit een quiz komen);

    Daar sta ik dan,voor het gebouw waar ik zometeen hoor of ik toegelaten wordt tot de zangopleiding.Ik zucht eens diep en stap zelfverzekerd naar binnen.Al gelijk zie ik een meisje met lang bruin haar en een jongen met lang zwart haar lachend de hal door rennen.Ik grinnik even,het lijken wel kleine kinderen.Dan zie ik de jongen tegen een paal aanlopen en schiet ik in de lach.Ik zie het meisje verbaast naar me kijken en vervolgens loopt ze op me af."Haay ik ben Renee""Elle" zeg ik glimlachend.Ze lach even terug en trekt me dan aan mijn arm mee naar de jongen."Dit is Bill""Ooh hoi Bill" zeg ik terwijl ik hem een hand geef."Zeg wat kom je hier doen?""Ik krijg vandaag te horen of ik toegelaten ben""Ooh dus je zingt?" vraagt Bill verwonderlijk."Ja" zeg ik met een glimlach."Laat eens iets horen".




    This ain't a song for the broken harted.
    No silent prayer for the faith departed.
    I ain't gonna be just a face in the crowd.
    You're gonna hear my voice,
    when I shout it out loud.



    "Woow jij hebt echt talent" hoor ik iemand achter me zeggen.Ik draai me om en kijk recht in twee fonkelende bruine ogen..


    Lalalalalalalala.

    Ja dus maak indruk op ons.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Naam: Rachel
    Leeftijd: 14
    En een stukje zelfgeschreven verhaal (mag uit een quiz komen): http://www.quizlet.nl/quiz/226263/stand-alone-in-die-nacht/


    Music is the new sex

    oh got.
    Nee sorry hoor, maar dit is echt TE standaard.
    Mijn mening.


    Life is hard and then we die

    oh got.
    Nee sorry hoor, maar dit is echt TE standaard.
    Mijn mening.

    Uche heb jij ooit een Quiz gezien waarvan iemand echt zijn eigen pov omschrijft/beschrijft, dus niet..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    oh got.
    Nee sorry hoor, maar dit is echt TE standaard.
    Mijn mening.


    Dan maak je hem niet!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Maar wij zoeken verder, en halloow hebben wij gezegd dat er iets van liefde gaat gebeuren met Th je weet er nog niet van en dat is het nou juist je spreekt niets af het komt vanzelf.ieder draagt een steentje bij en zo kom je verder.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ikz ouw el willen maar ik een slechte schrijver zijn x'D


    *He's the one.

    Ikz ouw el willen maar ik een slechte schrijver zijn x'D


    Nietes! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Say welles!(puh)


    *He's the one.

    NIETES! (N)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Naam: Christa
    Leeftijd: tja, int echt ben 'k 13:P
    Stukje zelfgeschreven verhaal dat uit een SA van mij komt:

    Hulpeloos staat het meisje in de regen. Het water in het meer voor haar is zo goed als zwart. Het lijkt alsof de hemel weet wat ze voelt en met haar meehuilt. Dagen, maanden, jarenlang heeft het meisje zich door alles heen kunnen vechten. Maar nu is ze uitgeput. Het vechten heeft al haar energie gekost.

    Huilend laat het meisje zich op de grond vallen. Wist ze maar hoe ze door kon gaan. Ze wilt de moed nog niet opgeven, nog niet de hoop opgeven. De hoop dat alles ooit toch nog goed komt. Niemand die haar ziet, niemand die haar schreeuw om hulp hoort. Elke dag een andere hel, ze moet zich er doorheen vechten zonder hem.

    “Hé, kop op. Het komt allemaal weer goed.” Door mijn tranen heen schenk ik Bill een waterig glimlachje. Ik wil hem met alle wil van de wereld geloven dat het goed komt. Vandaag zal de Oncoloog zeggen of de cellen zijn verdwenen of niet.

    “GODVERDOMME!” Schreeuwt het meisje. “Ik had het kunnen weten... Ik had kunnen weten dat het niet over zou zijn.”


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Naam: Camille
    Leeftijd: 15
    Een stukje zelf geschreven verhaal (mag uit een quiz komen):
    http://www.quizlet.nl/serie/14255/nobody-breaks-us-thats-what-you-always-said-th-/


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Naam; Nienke
    Leeftijd; 14
    En een stukje zelfgeschreven verhaal (mag uit een quiz komen):

    Langzaam liep ik de lange witgouden trap op. Die duizenden treden lang leek te zijn, er leek geen einde aan te komen. Ik wist niet waarom ik het deed maar ik klom de trap op, steeds verder en verder. Ik werd niet moe, alleen heel even stond ik stil en keek naar boven. Heel in de verte leek er een einde aan de traptunnel te komen. Aangegeven door een fel wit licht en twee tunnels, afgesloten met gietijzeren hekken. Ik wist dat ik dit nooit meer zou vergeten. Eindelijk was ik daar aangekomen. Voor mij stond een meisje, geheel in het wit gekleed en in wit licht gehuld. Haar halflange bruinkrullende haar viel gewillig over haar schouders. Haar gezicht toonde geen emotie. "Je bent te vroeg gekomen, keer terug." Ik draaide me om, alsof ik geen wil had.


    Niet dat het goed is, maar het gaat om het idee xD


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Naam ; Nicol [nini]
    Leeftyd ;; 12
    En een stukje zelfgeschreven verhaal (mag uit een quiz komen);
    Ik staar uit het raam,naar de grijze oude tegels waarop de regendruppels vallen. De druppels vormen na een tijdje plassen en ik weet niet waarom ik hier nog zit. Ik strijk zachtjes door mijn haar en ik voel een druppel op mijn hand vallen : tranen. Ik weet waarom ik huil maar ik wil het gewoon niet toegeven. Ik huil om jou. Ja om jou,Tom Kaulitz. Jij bent de enige jongen waar ik ooit van heb gehouden en ooit van ZAL houden. Je zei dat je van me hield godverdomme! Je had me beloofd dat je altijd bij me zou zijn! Waarom doe je me dit toch aan? Ik sluit mijn ogen en denk aan die ene dag waarop je me dingen beloofde die je me niet waar zou kunnen maken,Tom.


    We can only learn to love by loving.