• Ik wil me binnenkort op een nieuw verhaal gaan storten en ik hoop dat daardoor mijn kleine writersblock zal verdwijnen.

    Het gaat over een meisje dat in een streng christelijk gezin woont. Eerst vindt ze populariteit niet zo belangrijk en geeft er niets om. Tot ze op een af andere manier in het krijt komt te staan met een groep bijzondere kinderen. De kinderen gedragen zich totaal anders dan zij doet; ze houden zich niet aan de regels, uiterlijk is alles en je moet populair zijn of je bent niets. Het meisje sluit zich bij de groep aan en begint populariteit belangrijk te vinden. Het begint alles voor haar te worden. De groep verandert ook en begint zwaardere eisen aan het meisje te stellen. Ze moet dingen doen die ze niet wil en maakt de meest zware dingen mee. Is er nog wel een weg terug?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 15:47 ]


    26 - 02 - '16

    Pressure?
    Ik weet niet, maar De groep veranderd is met een t c:

    Bedankt voor het zeggen (:


    26 - 02 - '16

    Waarschuw je me als je begint? (:

    Geen idee voor een titel, helaas..


    You are beautiful, you are love.

    Ik zal je waarschuwen.
    Weet er nog iemand een titel?


    26 - 02 - '16

    -Change for my status.
    -Bad boys, pretty girls and me.
    -Decisions.

    (A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Faith and desperation
    Repressed by popularity

    Kan je me bij het beginnen waarschuwen?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Dankjulliewel! Het wordt Pressure, omdat ik die er het best bij vind passen. Nogmaals, bedankt iedereen! :D


    26 - 02 - '16

    Ik zal jullie allemaal waarschuwen en jullie mogen eventueel een rol maken in dit topic ;3


    26 - 02 - '16