• Hoe vind je die? Ik speelde in groep 8 nog met een vriendin met de Barbie's. Zij hebben een TV waarmee je heel makkelijk een programma of film kan opnemen, dus zij had Barbie als Rockprinses opgenomen. Wij kijken twee weken geleden. En afkraken: het was gewoon hetzelfde als De Bedelaar, zelfs een liedje hadden ze gebruikt! D:
    Screwed. De oude films waren beter: ze waren leuker en mooier qua bewerking. En nu hebben die poppen een rond hoofd en een mega mond. Maar het resulteerde in dat we een Barbie-film marathon gaan houden. We blijven waarschijnlijk steken na De Bedelaar, tot en met zijn favorieten. Mijn passie voor klassieke muziek is ontstaan door de Notenkraker, de eerste film van Barbie. [Tsjaikovski heeft de Notenkraker gecomponeerd, zo begon het. Ik hou van zijn muziek!]

    Duuuus, op een schaal van één tot tien: hoe erg faal ik?
    Well, I don't mind, elke gek z'n gebrek. En als je van dinsdag tot zaterdag alleen maar non-stop Sex and the City gaat kijken dan ga je echt dood. En ook als je met cleverbot gat trouwen op de maan en die in het Zweeds zegt dat hij/zij/het je haat met een smiley erachter. Ziek zijn is niet gezond. Ik dwaal af: meer mensen met zulke debiele trekjes? En meer mensen met zulke gekke marathon's?

    En voor het moraal om de zondag goed te eindigen: Elke gek z'n gebrek. People wan't something to talk, so let's give them something to talk. They can't scare me if I scare them first. You have to be unique, and different and shine in your own way. I am not even on drugs, I am just weird. You don't know you are beautiful and everyone is a lightweight, en last but best: YOU LAUGH AT ME BECAUSE I AM DIFFERENT, I LAUGH AT YOU BECAUSE YOU ARE ALL THE SAME. Amen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:26 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb de videoband van barbie als rapunzel echt zo vaak gekeken dat hij nu geen enkel beeld meer vertoont en ik ben nog steeds van mening dat het een goede film was. Ik kijk het dus niet meer, maar vind het niet vreemd dat je een marathon gaat houden. Eigenlijk wel cool :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Haha, ik zou nou niet zelf een marathon gaan houden, maar we hebben wel nog een heleboel barbiefilms liggen. En nou ja, er zijn veel slechtere dingen op televisie. ^^

    Ik heb in de zomervakantie met mijn zusje een Sherlock marathon gehouden. Negen uur in één dag, zodat we beide seizoenen uit hadden. En daarna ook nog een soort van Teen Wolf marathon, al hebben we daar wel langer over gedaan. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De barbiefilms kwamen pas toen ik allang gestopt was met dat soort dingen, eigenlijk wel jammer. Maar op een gegeven moment ben je te oud om daar nog een nieuwe interesse in te tonen. (Ik zat toen al in de tweede van de middelbare school) Maar ik heb ook nog tot groep 8 met de barbies gespeeld haha.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Haha, ik zou nou niet zelf een marathon gaan houden, maar we hebben wel nog een heleboel barbiefilms liggen. En nou ja, er zijn veel slechtere dingen op televisie. ^^

    Ik heb in de zomervakantie met mijn zusje een Sherlock marathon gehouden. Negen uur in één dag, zodat we beide seizoenen uit hadden. En daarna ook nog een soort van Teen Wolf marathon, al hebben we daar wel langer over gedaan. :'D


    Oh my god, dat is awesome! Ik heb met een vriendin in één van de weekenden voor de vakantie [oftewel: na de toetsweek] een Lord of the Rings-marathon gehouden. Het jaar daarvoor bij haar. Wij hebben Extended Edition, en zij niet, dus die wou ze zijn. We hadden tijd niet goed ingeschat: om half 6 's ochtend waren we klaar en om half 5 of 5 uur begonnen we. God. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stiekem wil ik dat ook doen maar ik heb geen video speler en ik heb de barbie films alleen op video. Maar ik ben wel helemaal weg van Ice age!

    Hoewel ik de laatste film van Ice age nog niet heb gezien.


    Physics is awesome

    Sverige schreef:
    (...)

    Oh my god, dat is awesome! Ik heb met een vriendin in één van de weekenden voor de vakantie [oftewel: na de toetsweek] een Lord of the Rings-marathon gehouden. Het jaar daarvoor bij haar. Wij hebben Extended Edition, en zij niet, dus die wou ze zijn. We hadden tijd niet goed ingeschat: om half 6 's ochtend waren we klaar en om half 5 of 5 uur begonnen we. God. >.<


    Haha, dan moet je natuurlijk ook niet zo laat beginnen. x'D
    Ik ben ook nog steeds van plan om eens een LotR marathon te gaan houden, maar ik denk niet dat we dat dan met de extended editions zullen doen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dan moet je natuurlijk ook niet zo laat beginnen. x'D
    Ik ben ook nog steeds van plan om eens een LotR marathon te gaan houden, maar ik denk niet dat we dat dan met de extended editions zullen doen. :')


    Doen, het is juist spannend en gezellig als je 's nachts doorkijkt! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mihi ik heb samen met mn zusje naar rockster gekeken c: en een keer met mn best vriendin naar de notenkraker. Ik ben trouwens ook naar het ballet geweest, dat was echt geweldig. De film de notenkraker was trouwens letterlijk grijsgedraaid bij sommige stukjes ^^ jeps ik was/ ben echt verslaafd ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Er is niks met Barbie toch?
    Ik kijk het ook regelmatig. Ik heb alle films op dvd, van de allereerste tot degene die pas is uitgekomen. Wat maakt het uit? Ik ben 16, geen 40. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb Barbie echt nooit iets gevonden. Zelfs toen ik iets van 4 was speelde ik er niet mee. Maar ach, er is niets mis mee :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    nerveus schreef:
    Er is niks met Barbie toch?
    Ik kijk het ook regelmatig. Ik heb alle films op dvd, van de allereerste tot degene die pas is uitgekomen. Wat maakt het uit? Ik ben 16, geen 40. ;)


    En zelfs als je wel 40 was, is er nog niets mis mee.
    Puur omdat het leuke herinneringen ophaalt, mag je dat kijken. Er hoort gewoon geen leeftijd aan dat soort dingen te zitten, vind ik.

    Disney is toch ook gewoon voor alle leeftijden. (':


    everything, in time

    Ik ben verslaafd aan Disney en Dreamworks films en ik heb Spirit zo vaak gekeken dat hij nu niet meer werkt. (nerd)
    Trouwens, stiekem vind ik die oude Barbie films ook nog wel leuk.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    nerveus schreef:
    Er is niks met Barbie toch?
    Ik kijk het ook regelmatig. Ik heb alle films op dvd, van de allereerste tot degene die pas is uitgekomen. Wat maakt het uit? Ik ben 16, geen 40. ;)


    Nou, een man van 40 zonder kinderen en zonder vrouw/vriendin en thuis alleen voor de tv een Barbie film kijkende vind ik wel griezelig. Als ouderrol vind ik het juist niet gek, meer normaal. [x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aurorae schreef:
    Ik heb Barbie echt nooit iets gevonden. Zelfs toen ik iets van 4 was speelde ik er niet mee. Maar ach, er is niets mis mee :')


    Had mijn zus ook, ik was dol op de BabyBorn , Barbie's, PollyPocjet, Ferbie en die shit. LOVE IT. [x Doe er nu niets meer mee, met met mijn jonge nichtjes van 3 en 6 doe ik fanatiek mee. Dan heb ik een buffer om te spelen met poppen + het is heel gezellig met mijn cute nichtjes!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik speelde er niet mee. Maar als ik me down voel ga ik barbiefilms kijken, omdat ze altijd een happy ending hebben maken ze me happier


    Sidera nostra contrahent solem lunamque