• Ik heb dinsdag dus een date met mijn vriend.
    We zijn vorige week zaterdag tijdelijk uit elkaar gegaan, als een pauze. Nou heeft hij me gisteren dus mee op date gevraagd, en ik weet dat ik nog steeds zijn meisje ben maar toch.
    Wat moet ik aan? En haar en make-up? We gaan ergens wat drinken, maar ik wil niet overdressed of underdressed zijn. Natuurlijk wil ik er wel perfect uitzien aangezien die date een soort van alles of niets is. Nu weten wij beiden wel dat het goedkomt, maar toch wil ik er perfect uitzien.
    Ik ben nog nooit écht op date geweest en oké deze jongen heeft me met uitgelopen make-up onder de douche gezien, op mijn minst charmant, maar ik wil hem inpalmen, zorgen dat hij zich herinnerd voor wie hij gevallen is. Oké ik ben een ramp in uitleggen.
    Dus iemand, help?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    -Wat heeft iedereen met Jongens opeens o.o?-

    Gewoon gaan zoals je overdag ook naar school gaat?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hoe zag hij jou op het moment dat jullie elkaar hebben ontmoet? Overdressed of gewoon?


    You are beautiful, you are love.

    Draag anders iets wat hij leuk vind, ik bedoel .. er is vast wel een oufit wat hij echt leuker vind dat andere outfits?


    To infinity and beyond •

    Omnivium schreef:
    Hoe zag hij jou op het moment dat jullie elkaar hebben ontmoet? Overdressed of gewoon?


    We hebben elkaar ontmoet op Koninginnedag, op een feest. Maar hij was zo dronken en hij herinnerd zich wel dat hij mij heeft ontmoet maar niet dat we gedanst hebben en zo. Twee dagen later zag ik er ook gewoon op en top, toen we elkaar echt leerden kennen, zeg maar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Kreayshawn schreef:
    Draag anders iets wat hij leuk vind, ik bedoel .. er is vast wel een oufit wat hij echt leuker vind dat andere outfits?


    Maar dat is echt bizar koud. Hij ziet mij graag in jurkjes. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Maar dat is echt bizar koud. Hij ziet mij graag in jurkjes. D:


    Oh .. haha. Nou ja, je zou het opzich kunnen doen? Doe er een warme legging onder? Ik weet niet wat je stijl is, dus kan er niet echt over praten haha. Maar draag gewoon iets wat je lekker vind zitten, ga niet ineens overdressed er naartoe .. hij weet hoe je bent (: dus eigenlijk zou je je geen zorgen hoeven te maken!


    To infinity and beyond •

    Ik zou dan een jurkje doen met een legging en je haar los :)
    Niet al te dikke make-up, gewoon wat lipgloss en mascara. Ik hoop dat het gezellig word!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk dat ik mijn nieuwe trui aantrek (Het is geen lomp ding) en dan met mijn wijnrode broek die hij ook graag aanziet, en dan gewoon hakken eronder? Ik ben anders al zo klein.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Ik denk dat ik mijn nieuwe trui aantrek (Het is geen lomp ding) en dan met mijn wijnrode broek die hij ook graag aanziet, en dan gewoon hakken eronder? Ik ben anders al zo klein.


    Klinkt goed. Zolang hij je maar ziet zoals je bent, moet het vast goedkomen. Alvast veel succes!


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Klinkt goed. Zolang hij je maar ziet zoals je bent, moet het vast goedkomen. Alvast veel succes!


    Haha dank je! (:


    We'll still love each other, forever and always. <3


    ^ Kan onmogelijk kwaad :Y).
    Qua kleding zou ik 't aardig casual houden. Gewoon iets waarin je je gewoon op je gemak voelt, geen gekke dingen. Als je mooie benen hebt, draag een skinny. Heb je grote tetten, zorg dat hij daar aan herinnerd wordt :Y). Probeer het wel classy te houden natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 18:33 ]


    i put the fun in funeral

    als make-up zou ik mascara, oogpotlood, lichte oogschaduw dat het een beetje zichtbaar is maar dat je ogen mooi uitkomen en lipgloss

    nu ben ik nieuwsgierig naarj e trui-_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Valentino schreef:
    Ik denk dat ik mijn nieuwe trui aantrek (Het is geen lomp ding) en dan met mijn wijnrode broek die hij ook graag aanziet, en dan gewoon hakken eronder? Ik ben anders al zo klein.

    Ik ben echt verliefd op wijnrode broeken! Ik denk dat je dat moet doen, casual, leuk.


    The odds are néver in our favor.

    Audacity schreef:

    ^ Kan onmogelijk kwaad :Y).
    Qua kleding zou ik 't aardig casual houden. Gewoon iets waarin je je gewoon op je gemak voelt, geen gekke dingen. Als je mooie benen hebt, draag een skinny. Heb je grote tetten, zorg dat hij daar aan herinnerd wordt :Y). Probeer het wel classy te houden natuurlijk.


    Dan word mijn outfit waarschijnlijk één en al strak. Ik heb een zandloperfiguur, lange benen, smalle taille en grote borsten. :"D ge zo even dat filmpje bekijken.

    @MissStoran: Ik zal een foto opzoeken.
    @Kyoshi: Ja ik ook! :'D Ik heb ook mode gestudeerd haha (Doe nu even iets heel anders.) En in die broek zitten gouden ritsen en die trui is met gouden dingetjes erop. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik zou zo licht mogelijk make-up opdoen en kleding waar je - je fijn in voelt.
    Heel veel succes!


    26 - 02 - '16