• Hi!
    Binnenkort is mijn vriend jarig, over zo'n twee weken. Maar ik heb geen flauw benul wat ik hem moet geven. We hebben (maar?) vier maanden en ik wil ongeveer 30 à 40 euro uitgeven (mag natuurlijk ook minder)
    Ik zat eraan te denken om een NY-pet te kopen, maar dat heeft hij dus geraden vanmiddag. Ik kan echt niet liegen dus toen ik nee zei, wist hij meteen dat ik dat wilde geven.
    Dus moet ik die NY-pet toch geven (ik hou van verassingen) of een ander idee verzinnen? Bij een ander idee, wat dan?

    xx


    People change, memory's don't.

    Een doosje bonbons, jullie favoriete liedjes op een cd, een fotolijstje met een foto van jullie samen erin, een t-shirt, een boxershort, een boek dat hij goed vind, een film die hij goed vind, misschien een keertje samen lekker uit eten? :)

    Jongens hebben altijd vaak liever doe dingen als hebben dingen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Geef hem een Zombie-Apocalypse-Survivelpakket
    Als je hem nu alsnog de pet geef is het geen verassing meer. Maar als hij heeft gezegd dat het een leuk idee is kun je alsnog een oet geven en misschien iets anders erbij.(cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tja, als hij nou in de zomer jarig was geweest had ik gezegd: Ga gezellig picknicken en geef hem dan alsnog die pet als cadeau.(A) Picknicken is toch niet duur en heel erg gezellig ook. Maar ja.. Je hebt nu geen aardbeien met slagroom. ):

    Je kan natuurlijk wel die pet geven en daarbij iets wat jezelf gemaakt hebt. Fotocollage of zo...

    Ik kom net op het idee dat je wel kunt gaan picknicken, maar dan met warme chocolademelk en slagroom. Ook al is het nog geen winter.:$


    Reading a good book is like taking a journey.