• Wij gaan maandag 1 oktober met heel 2havo naar Brussel.
    We gaan dan naar het Europees Parlement en een soort Madurodam (maar dan van Europa) en nog iets.
    Ik heb er echt zin in!!!

    Hebben jullie ook leuke uitstapjes?

    Ik ga op uitwisseling naar New York in de herfstvakantie, maar veel plezier:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wat leuk, veel plezier! Ik ga dit weekend voor het eerst de ouders van mijn vriend ontmoeten, telt dat?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    6VWO doet daar niet meer aan ;D In 3vwo ben ik naar Brussel geweest, naar twee musea. In de vijfde een midweek naar het klooster, dat was onze 'reisweek'. Verder deden we niet zoveel (:
    Volgend jaar ga ik studeren in Schotland, telt dat? :9~

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:06 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Je bedoelt vast mini Europa =). 'k weet dat daar ooit nog, echt jaren voor de euro, al papieren briefjes van de euro lagen die ik dan heb meegenomen om te spelen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    In het eerste semester: helemaal niks. O ja, 3x gezellig naar de kerk. Not.
    In het tweede semester waarschijnlijk alleen Trier en de Helix -een natuurpark in onze stad waar iedereen al naartoe geweest is in de eerste, behalve ik, omdat ik toen m'n enige dag school gemist heb omwille van ziekte in 6 jaar.
    Parijs gaat waarschijnlijk niet door; terwijl ze dat al jaren doen. D:
    Hopelijk volgend jaar wel naar Londen en in het zesde naar Rome. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Arnhem voor mn verjaardag ;D volgende week vrijdag.


    Destroy what destroys you.

    Op mijn vorige school ging ik twee keer naar Londen en een keer naar Parijs, prachtig prachtig, vooral omdat je gewoon heel veel vrije tijd kreeg. (:

    Met mijn nieuwe school heb ik kans op stage's naar het buitenland, dat wil ik ook echt heel graag. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Uh Volendam met het gezin in de herfstvakantie.
    En met school naar Barcelona in mei of zo iets.


    Food.

    Ik ga in mei 3 dagen naar Londen met school. Awyeaaah! :Y)
    Veel plezier in Brussel!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Leuk!
    Ik ga in de herfstvakantie naar Berlijn voor 4 dagen met mijn familie en een vriend van mijn broertje. Met school doen we nooit uitstapjes...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Euhm, dit jaar gaan we met school in de paasvakantie een week naar Italië :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Hm, ik ga met school een week naar Barcelona (:
    vorig jaar vier dagen bezinning en Westhoek + drie dagen Keulen; het jaar daarvoor Londen en daarvoor Parijs (:


    The truth may be orange!

    Ik ben gisteren pas terug gekomen van een drie daagse schooluitstap. We waren naar Rochefort (Wallonië) gegaan. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    MIni Europa???


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alainn schreef:
    MIni Europa???

    ja, dat! ;p