• Hallo,
    ik heb dus vandaag mijn eerste lenzen gekregen, en ik weet er dus eigenlijk nog niet zoveel over ;s , dus even een paar vraagjes hier

    1. Is het slecht dat ik ze nu 1 nacht inhou en ze de dag er na nog een dag draag?
    2. Wat als je je vloeistof van je lenzen vergeten bent? Waar moet je ze dan leggen? In water?
    3.Bestaan er nog andere methodes om je lenzen eruit te halen?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 19:40 ]


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Toen mijn lenzenvloeistof op was een keer heb ik ze in water gelegd. Is de eerste minuten niet bepaald fijn :'D
    Nachtje inhouden heb ik ook wel eens gedaan, met logeren enzo. Ook niet erg prettig, maar wel makkelijk. Je lenzen worden er alleen wel droog van.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    1. Nee, ik hou ze soms 3 dagen achter elkaar in. Gewoon omdat ik vergeet ze uit te doen (cat)
    2. Geen idee, ik gebruik altijd lenzenvloeistof.
    3. Volgens mij niet.

    Ik heb trouwens zachte lenzen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 10:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Britsanity schreef:
    I dunno, ik heb zelf nachtlenzen dus kan helaas jou vragen niet beantwoorden.
    Mocht je ooit nachtlenzen aanschaffen, kun je altijd bij mij terecht voor vragen x'D


    Ik heb zelf ook nachtlenzen. Geweldige dingen!

    OT: Niet in water bewaren. Als je harde lenzen hebt kan je ze beter droog bewaren. Over zachte lenzen weet ik het niet. Ik zou er niet 's nachts mee gaan slapen. Alleen als je echt niet anders kan.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Wat de rest zegt over de eerste twee, en 3 hangt ervan af wat voor lenzen je hebt:
    Met harde lenzen kan je ze uit knipperen of met zo'n plopper en met zachte lenzen alleen met je vingers (dat moet je echt NIET met zo'n plopper proberen :'DDD)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Qiayau schreef:
    (...)

    Ik heb zelf ook nachtlenzen. Geweldige dingen!

    OT: Niet in water bewaren. Als je harde lenzen hebt kan je ze beter droog bewaren. Over zachte lenzen weet ik het niet. Ik zou er niet 's nachts mee gaan slapen. Alleen als je echt niet anders kan.

    Zachte lenzen drogen helemaal op en krimpen in elkaar als ze niet in iets vloeibaars liggen. Dat is echt slecht voor ze.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Water is heel slecht omdat er een bacterie in leeft die zich in je lenzen gaat nestelen en je hoornvlies langzaam wegvreet. En eenmaal je het door hebt is het te laat en kan je gezellig 2 weken in het ziekenhuis zalf in je oog smeren. Zelf draag ik mijn lenzen bijna altijd om te slapen omdat ze de volgende dag beter zitten. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, maar ieder oog is anders, dus ik kan niet in jouw plaats spreken natuurlijk.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zachte lenzen drogen helemaal op en krimpen in elkaar als ze niet in iets vloeibaars liggen. Dat is echt slecht voor ze.


    Water is nog slechter. Als je ze zonder vloeistof een nachtje laat liggen, daarna met bril op vloeistof gaat halen en ze een wkartiertje laat weken gaat het nog wel. Laat ze in water liggen en doe ze in en je brandt je ogen eruit


    quidquid excusatio prandium pro

    1. Ja, heel erg slecht! Nooit doen.
    2. No water. Leg ze dan desnoods ergens neer en doe ze de volgende dag in lenzenvloeistof.
    3. Hmm. Ik doe het gewoon met mijn handen, dat is het makkelijkst.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je hoeft niet perse met je vingers in de ogen om je lenzen eruit te halen. Als je heel hard op je oogleden drukt terwijl je ogen open zijn en ze dan naar elkaar toe drukt, drukt je je lens eruit.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zou het niet in water leggen. En je gaat heus niet dood als je 's nachts je lenzen inhoudt. Mijn vriend doet dat namelijk continu en die heeft daar geen last van. Al zou ik het niet doen als je ze nog maar juist hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je kan best slapen met je lenzen in, nooit problemen mee gehad :'D Vriendin van me deed dat bijna elke avond en ook nooit problemen gehad. Alleen ik zou het niet elke avond doen, een keer maakt niet uit. Water moet je niet gebruiken, dat droogt die lens uit. Waardoor je er niks meer aan hebt.


    -