• Oké, ik stress 'm nu al. :Y)
    Ik vraag de mensen op Q om hulp, want ik heb een klein dilemma.
    Mijn vriend is namelijk binnenkort jarig en ik heb geen idee wat ik voor 'm moet kopen.
    Ik wil iets heel origineels voor hem kopen, omdat hij ook altijd heel erg origineel is.

Wat. Moet. Ik. Kopen?

Ik ben koos inspiratieloos, dus help me. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

1453 schreef:
    Misschien een leuk ideetje: Koop een leeg doosje en als hij het daarna opent zeg je dat je je liefde erin hebt gestopt.

haha maar hmmm, even denken hoor!
    Misschien een ketting like this?

en daarnaast nog een leuke vest, of een lekker geurtje?
    (krul)

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Die ketting: NO.
    Dat vind ik echt zo'n aso ketting en hij is meer een kakker, om eerlijk te zijn. :')
    No way dat ik zo'n lelijk ding om zijn nek doe.

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    Die ketting: NO.
    Dat vind ik echt zo'n aso ketting en hij is meer een kakker, om eerlijk te zijn. :')
    No way dat ik zo'n lelijk ding om zijn nek doe.

haha, ik vond ze wel stoer :Y)

Koop een t-shirt en maak daar iets leuks op voor hem. (:

26 - 02 - '16

Dit topic moet ik onthouden. :Y)
    Die dingen zijn verdomme moeilijk.
    Bioscooptickets en dan samen gaan?

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Dit probleem heb ik ook, en mijn vriend is over anderhalve week jarig. D:

We'll still love each other, forever and always. <3

Eeeh ja.. Geen idee ;3
    Zoals hierboven is gezegd; bioscoopkaartjes?

Shit happens but pee happens a lot more.

Mijn vriend is vandaag 18 geworden, ik heb hem een horloge gekocht :')

Happiness can be found, even in the darkest of times.

Lioncourt schreef:
    Gooi een rood lint om jezelf heen en geef jezelf cadeau! *O*
    Oké, nee sorry. Ik heb geen flauw idee. Ik ben zelf ook een drama met dit soort dingen. :'D

Die klinkt nog best goed eigenlijk... Onthouden :'D

Een CD met jullie nummertjes/zijn lievelingsnummers, een kadertje met jullie foto in (of is dat te meisjesachtig?)
    Een hoodie? (wbw) je weet dat ik verslaafd ben aan hoodies...

Maar het beste is natuurlijk iets wat van jullie samen is, iets wat hem doet denken aan jullie 2 (:
    Je vindt nog wel iets!

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Frodo schreef:
    (...)

Die klinkt nog best goed eigenlijk... Onthouden :'D

Een CD met jullie nummertjes/zijn lievelingsnummers, een kadertje met jullie foto in (of is dat te meisjesachtig?)
    Een hoodie? (wbw) je weet dat ik verslaafd ben aan hoodies...

Maar het beste is natuurlijk iets wat van jullie samen is, iets wat hem doet denken aan jullie 2 (:
    Je vindt nog wel iets!

Een lijstje met een foto vind ik erg leuk :Y) Ik heb van Nikki zo'n sneeuwbol gekregen met een foto van ons erin en in plaats van sneeuw zitten er hartjes in. Heeeel leuk.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

CyberLord schreef:
    (...)
    Een lijstje met een foto vind ik erg leuk :Y) Ik heb van Nikki zo'n sneeuwbol gekregen met een foto van ons erin en in plaats van sneeuw zitten er hartjes in. Heeeel leuk.

Aaawh!
    Die sneeuwbol klinkt wel eruuug lief (bloos)

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Ik had voor mijn ex een overhemd gekocht. Een blauwe sokken. Omdat ie alleen maar witte sokken draagt en weigert een andere kleur aan te doen. Ik heb toen een keer z'n witte sokken verstopt, op de plank die eronder zat. Kon ie ze niet vinden, heeft ie mijn blauwe sokken aangedaan. Winning. (cool)

Life is hard and then we die

Frodo schreef:
    (...)

Aaawh!
    Die sneeuwbol klinkt wel eruuug lief (bloos)

Was en is het ook!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Wat ik meestal doe is iets wat hij leuk vind: bijvoorbeeld een CD. + Iets persoonlijks, zoals een fotolijstje met een foto van ons of een tekening van ons. (:

You are beautiful, you are love.

Kijk op vakantie veilingen voor een weekendje weg (kan je soms echt heel goedkoop krijgen) of een avondje weg. Kan je veel leuke dingen vinden, en je bepaald zelf hoe hoog de prijs word.

I'll never be good enough... You make me wanna die!