• Omdat hij altijd zo ongelofelijk intelligent overkomt. Maar niet heus. (cat)

"When you have a fire in an aircraft, there’s no place to go, exactly, there’s no — and you can’t find any oxygen from outside the aircraft to get in the aircraft, because the windows don’t open. I don’t know why they don’t do that. It’s a real problem. So it’s very dangerous. And she was choking and rubbing her eyes. Fortunately, there was enough oxygen for the pilot and copilot to make a safe landing in Denver. But she’s safe and sound."

- Mitt Romney, over de noodlandig die het vliegtuig waar zijn vrouw in zat moest maken
    Bron 1, bron 2.

Serieus, ik vraag me sowieso vaak genoeg af wie er op hem stemt, afgezien van de steenrijke republikeinse bovenlaag van de bevolking, maar deze quote die ik net tegen ben gekomen overstijgt toch weer iedere indruk die ik al had van hoe dom ongeschikt voor presidentschap hij is.
    Ik hoop echt dat hij een grapje maakte, maar het zou me om eerlijk te zijn niet heel erg verbazen als hij dit doodserieus meende. En deze man zal misschien binnenkort de machtigste persoon in Amerika zijn. (no_chears)

Voor de mensen die het even niet meer volgen: Mitt Romney is de republikeinse tegenstander van Barack Obama in de aankomende presidentsverkiezingen in Amerika. Iedereen zal wel eens het verhaal hebben gehoord over de Amerikaanse politicus die zijn hond op het dak van zijn auto had gezet toen hij op vakantie ging en hem pas eraf haalde toen de diarree langs het raam liep - dat was Romney dus. O, en hij is over het algemeen ook tegen rechten voor homoseksuelen of vrouwen en schijnt zich meer zorgen te maken om de belangen van de rijken dan om de armen.

[ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 16:57 ]

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik hoop maar dat Obama wint...

Bush heeft ook ooit gewonnen dus ze zouden nog best op hem kunnen stemmen maar toch denk ik dat Obama nog een aantal jaartje krijgt.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik hoop echt dat Obama weer wint.
    velen zeggen dat hij niks deed, maar als hij iets wilt doen, dan doet men ook alles tegen om hem tegen te houden.

-

De kans dat velen op hem stemmen is reëel. Kijk hoe conservatief, powerhungry Bush was en naar de vele onnoemelijk stomme uitspraken die hij gemaakt heeft.

Hopelijk beseffen de Amerikanen dat ze aan Obama een goed mannetje hebben en mag hij nog een paar jaar blijven.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

ik heb een hekel aan mitt
    zijn vrouw wil ook klinieken voor homo's zodat ze kunnen afkicken van hun homoseksualiteit...omg ze is gek in der hoofd!

My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

Hij was ook die verschrikkelijk leeghoofdige dombo die zei dat vrouwen niet zwanger konden worden na een verkrachting, omdat hij claimde, dat als vrouwen echt niet wouden, ze wel een afweersysteem zouden hebben.

Stel je voor, je wordt verkracht, maar je wordt toch zwanger, en je hoort dit. Wordt je alleen maar onzekerder door. Wat 'n lul.

Tijd voor koffie.

Hij is echt een doos.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

+ Mensen zeggen dat Obama niets doet, maar hij doet juist heel veel. Hij is bezig met de rommel opruimen die zijn voorganger heeft achtergelaten.

Tijd voor koffie.

Romney is een Dalek. You are superior in only one respect. You are better at dying!

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Tsubaki schreef:
    + Mensen zeggen dat Obama niets doet, maar hij doet juist heel veel. Hij is bezig met de rommel opruimen die zijn voorganger heeft achtergelaten.
    Vind ik ook. Obama zorgt dat Amerika vooruit gaat in de tijd. Als Mitt Romney president wordt, gaat de wereld 100 jaar achteruit gaan.

Lilium schreef:
    Was hij ook degene die zei dat vrouwen niet zwanger konden worden als ze verkracht waren?
    Anyway, ik hou niet van die Romney. Obama is een stuk beter, denk ik.

Nope, dat was Todd Akin. Ook een republikein, maar niet dezelfde persoon.

Hrm, verwacht dat de enige reden dat iemand op Romney zou stemmen is omdat ze Obama zat zijn. Romney is nou eenmaal niet een persoon op wie je snel zou stemmen. In de VS hebben ze hetzelfde probleem als hier: Er zijn slechte politici en nog slechtere politici.

Als Obama herkozen word hoop ik wel dat ie wat gaat doen aan de economie, want dat loopt toch echt de spuigaten uit in de VS.

quidquid excusatio prandium pro

Hij zal niet aan de macht komen hoor, de meeste Ameikanen hebben netiets meer v
    erstand dan hij...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Cresseyde schreef:
    Hij zal niet aan de macht komen hoor, de meeste Ameikanen hebben netiets meer v
    erstand dan hij...
    Je zou er nog van verschieten hoeveel aanhangers hij heeft. Het enige probleem is dat hij voor het moment niet te veel beloofd en dat hij daardoor stemmen verliest. Niet dat ik dat een probleem vind, want hij is echt een eikel.

TeamSterek schreef:
    Ja ik had het ook al gehoord, ik dacht echt van: "Oh god, laat hem niet winnen." Serieus als hij aan de macht komt, ben ik bang dat er niet veel goeds van gaat komen.

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Er zijn altijd aanhangers, maar Obama staat zeker in het voordeel, er zijn meer minder rijke mensen die helemaal geen fan zijn van de idioot, concervatief of niet, niemand met verstand kiest voor dergelijke uitspaak!

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...