• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:24 ]

    Waarom heet het een Palestijnensjaal?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    gaaf kleurtje en staat mooi bij dat rood haar
    ik heb een witte en een blauw-paarse liggen. Als he techt superkoud is do ik die onder mijn jsas en een sjaal erboven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aotearoa schreef:
    Je krijg ze niet alleen als militairen op uitzending gaan, bij het gewone leer zijn die groene ook te krijgen. Mijn vriend heeft er ook zo een van zijn legertijd en die dingen zijn zo heerlijk warm! (Ik mocht hem afgelopen vakantie in Nieuw Zeeland lenen, zo fijn!)

    Zelf heb ik een zwart-witte en die ga ik deze winter gewoon weer gebruiken. Hij werkt nog goed en ik ga geen nieuwe sjaal kopen als het niet nodig is. (En hij doet me denken aan mijn peettante, de enigste foto die ik van haar heb heeft ze er ook zo een om met leren jas)

    Ja, dat klopt. Daarom had ik er ook bij gezet "onder ander".
    En inderdaad, ze zijn enorm warm. Echt heerlijk. ^^
    Ja, waarom ook niet? Ik ga 'm ook gebruiken deze winter.

    Omnivium schreef:
    Die is echt stoer! :3 Wij hebben ook nog ergens een originele zwart-witte liggen als het goed is.

    Jaa ;D
    Zwart/wit lijkt me ook wel een awesome kleur.

    Bolshevik schreef:
    Waarom heet het een Palestijnensjaal?

    Omdat het een traditionele hoofddoek is die door veel mannen in Arabische landen wordt gedragen.

    MissStoran schreef:
    gaaf kleurtje en staat mooi bij dat rood haar
    ik heb een witte en een blauw-paarse liggen. Als he techt superkoud is do ik die onder mijn jsas en een sjaal erboven

    Ik heb geen rood haar haha. Het is donkerblond/bruin en paars. ;D

    Nice


    26 - 02 - '16

    Oeh het staat je echt leuk^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I think it's awesome ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb een roze en een uitgewassen rode, ik draag ze nu toevallig weer omdat ik ziek ben en die dingen verdomd handig zijn als sjaal :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb 10 of meer van die nep dingen van zwart tot fluoricerend geel . xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Omdat het een traditionele hoofddoek is die door veel mannen in Arabische landen wordt gedragen.

    Ah zo. Jammer alleen dat de Palestijnen geen eigen land hebben :W
    Maar zo'n sjaal is wel tof :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Assassin schreef:
    Ugh, die dingen waren 6 jaar geleden zo erg in, iedereen liep er mee, in alle kleuren. Ik vind ze spuuglelijk, al is die van jou wel bijzonder omdat hij wat meer betekenis heeft natuurlijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Stoer c:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb ook een aantal van zulk soort sjaals (arafat), geen echte uit het leger, maar gewoon uit de winkel.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran