Ephesus schreef:
Other question: Wat doen jongens meestal als ze een meisje leuk vinden? (liefst antwoord van een jongen).
Deze vraag kan ik niet echt beantwoorden, maar ik zal vertellen hoe ik het zou doen, tenminste, hoe ik denk dat ik het gedaan zou hebben.
Als eerste zou ik erg veel met de persoon willen omgaan en dat betekent dat ik dus vaak in de buurt van die persoon ben. Veel kijken/staren naar de persoon is ook niet raar, gewoon omdat het leuk is om naar die persoon te kijken. Verder zou ik erg veel glimlachen, dat zal dan vast en zeker een idiote glimlach zijn. Verder zou ik zo onopvallend mogelijk aan de persoon willen zitten, dus "omvallen" of dat ik tijdens het omdraaien met mijn hand tegen haar aankom. Dat soort dingen. Maar ik gok dat het belangrijkste teken wel is dat ik veel zou willen afspreken.
Hopelijk heb je hier wat aan. Ik heb dit allemaal niet hoeven te doen, want Nikki was helemaal into me. Dus geen idee of ik het precies zo zou doen, waarschijnlijk niet omdat ik daar gewoon veel te zenuwachtig/onzeker voor zou zijn geweest.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.